Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ska begynne med en av dem på fredag, vurdere litt hvilken.

(Om du ikke klarer å lese grafiske beskrivelser av motbydelige ting så slutt å lese nå!!)

Har prøvd begge selv, Crinone for over et år siden, likte det ikke da,

ble sår av den og det kom ut tyggislignende klumper! Dessuten måtte jeg ta den en halvtime før jeg la meg for så å være i bevegelse en halvtime, gjorde det litt vanskelig å sove etterpå, og gadd ikke alltid å røre så mye på meg når jeg var trøtt...

Og nå rett før jul gikk jeg på Lutinus. Gikk greit å sette inn, men tre ganger om dagen? Plagsomt.

Og etter å ha gått på det noe dager begynte det å komme ut så utrolig mye væske at jeg måtte gå med bind! :-O Det pluss mensen gjorde at jeg gikk med bind i tre uker, helt jævlig, hater bind...

Så nå vurderer jeg da, Crinone eller Lutinus... Tror nok jeg lener litt mot Crinone altså....

Fortsetter under...

Og hvis man skal ha fryseforsøk så skal man gå på det i 9 eller 11 uker (alt fra hvor man holder til) .... tenk 11 uker med bind :P

Nei da, det går nok bra samme hva man tar. Jeg likte crinone bedre. Jeg måtte ta 2 om morgenen bare, en gang per dag. Så da er jo enkelt med det at man går jo på jobb uansett. Men egentlig sa hun ingenting om at man må bevege seg. Det kom mindre ut av denne enn Lutinus synes jeg.

Lutinus må jo man ta 3 ganger per dag. Og den kommer ikke i store mengder ut men den kommer flytendes ut hele tida ;) Om natta og!

11 uker??? Holy great mother of God!! Satser på at det sitter på dette forsøket jeg...! :P

Okay, så to doser om morgenen, det høres jo bedre ut enn rett før leggetid! Jeg var ikke på ivf sist gang, så det er sikker annen prosedyre da.

Da vil jeg kalle meg overbevist, Crinone it is! :)

Eg merker ikke at de kommer noe ut på natta med lutinus:/ tar ein båret står opp, ein kl 4 å ein rett før eg legge meg:) då merke eg ikke den siste på natten:) de kommer når du står opp å beveger deg:) men eg synes de går heilt greit, renne ikke heile veien hos meg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...