Gå til innhold

Blir det gutt eller jente?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venter barn 25. september. Noen som kan spå kjønnet? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Venter barn 25. september. Noen som kan spå kjønnet? :)

Ingen som kan spå? Jeg er så spent :)

Skrevet

eg kan spå men må ha fødsels dato, men tror du er med gutt :) Men får mer opp med en F.D dato :)

Skrevet

Fødselsdatoen min? 18. februar.

Tuuusen takk, så spennende!

Skrevet

hele fødsels datoen din :P

Skrevet

Født 1981. Har en gutt fra før. Og jeg har ingen spesielle ønsker for kjønn, er bare spent :)

Skrevet

Ok, om du har en sønn fra før av venter du jente denne gangen:) Ville si jente på neste barn siden denne gutten kommer sterkt opp, men tror heller det er din sønn eg får inn :) Og at du venter jente no :)

Skrevet

Tusen takk skal du ha :) Det blir spennende å se om du får rett ;)

Skrevet

Beklager at jeg maser, men dette var så spennende. Du ser ikke tilfeldigvis mer om dette barnet? Utseende, personlighet, fødselsdato? :)

Skrevet

dytt opp i kveld så skal eg e om eg får opp noe

Skrevet

Bare forsikrer meg om at jeg ikke blir glemt :)

Skrevet

hehe glemt blir dere ikke om dere maser som nå :P Hehe man hadde du ikke maset så hadde du blitt glemt.. hehe

Får opp dette kommer til å vere meste på faren denne ungen kommer til å ligne på og kommer til å vere en sikkelig koseklump :)

Får opp mørke øyner og mørkt hår :) Og sikelige bolle skinn, men dette kommer for får opp en "liten baby" rundt 3000-3200 når den blir født 48-49cm

Skrevet

Det høres akkurat ut som ungen mannen min har bestilt ;) Takk, mtp! Morsomt at du spådde, gleder meg til å se om du har rett :)

Skrevet

bare hyggelig :D Spennende å se om eg får rett :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...