mei87 Skrevet 18. januar 2012 #1 Skrevet 18. januar 2012 Hei! Jeg er helt ny her. Det har begynt å krible i eggstokkene, så nå har vi bestemt oss for å prøve å bli gravide snart. Tenkte det var lurt å lese litt på forum først, men da jeg kom innpå her så er det en hel jungel av forkortelser Kan noen vær så snill forklare dem for meg? pp ikm el pergo Andre vanlige forkortelser man bør vite om? På forhånd takk for hjelpen
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 18. januar 2012 #2 Skrevet 18. januar 2012 pp- prøve periode ikm- ikke kom mens pergo- usikker selv faktisk.. sa- spontanaboert ma- missed abortion bf-barnefar biomor styggeste navnet i verden er biologisk mor, holder ikke bare å si mamma tydeligvis.
mei87 Skrevet 18. januar 2012 Forfatter #3 Skrevet 18. januar 2012 Tusen takk! Alt blir så mye lettere når jeg skjønner hva folk skriver om
Fiemamma Skrevet 18. januar 2012 #4 Skrevet 18. januar 2012 Pergo er forkortelse på Pergotime, som er en hormonstimulering for å få eggløsning DPO = dager siden ovulasjon (eggløsning) Exu = svangerskap utenfor livmor LH = luteiniserende hormon (eggløsningshormon som reagerer på el-tester) EL = eggløsning G-test = graviditetstest
mei87 Skrevet 19. januar 2012 Forfatter #5 Skrevet 19. januar 2012 Kjempebra, takk skal dere ha Gleder meg til å bli kjent innpå her, og kanskje forflytte meg til 1. trimesterforumet etterhvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå