Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter :) har dere innredet barnerommet til babyene? Tenkte jeg skulle begynne nå:) 5 uker igjen, så jeg må vell begynne snart. Noen gode tips? Får en liten gutt, og føler det er myye mere jente pynt :P har foreksempel lyst på et fint teppe med guttefarger :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi venter gutt nr 2, og han kommer ikke til å få eget rom på en stund ennå. Storebror har eget rom, og det ble tapetsert og "gjort klar" da jeg var gravid. Ble brukt som gjesterom frem til han begynte å sove der da han var rundt 7 mnd. Har lys blå tapet med nøytralt mønster på (fra Ole Brum serie, uten figurer). Noen nøytrale lamper, grønt teppe fra IKEA, samt et bilteppe som han fikk til jul. IKEA sine oppbevaringsskuffer i hvitt og blått til lekene, og hvit kommode til klærne. Har masse bøker og noen få bamser som gir liv til rommet. Ellers er det lite pynt. Hvit juniorseng. Er overhode ikke et "prins og prinsesse"-menneske, så styrer unna det verste der ;-) Ja, og det mest geniale: En skikkelig god lenestol som vi kan sitte og lese i. Før hadde vi gjesteseng stående der inne slik at vi kunne legge oss inne på hans rom om han var urolig, og ikke falle for fristelsen å ta ham med inn til oss (gode sovevaner er viktig!).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...