Anonym bruker Skrevet 18. januar 2012 #1 Skrevet 18. januar 2012 http://www.flust.no/barn-og-baby/inneleker/leker/fisher-price-ducky-3-in-1-potty/ Er det noen som har erfaringer eller meninger om denne?
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 18. januar 2012 #2 Skrevet 18. januar 2012 Den var nydelig! den vil jeg ha til datteren min også, dog litt tidlig med 10 mnd da... Ikke noen erfaring ennå
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2012 #3 Skrevet 18. januar 2012 Nei nå må dere fasken meg gi dere, herregud! Dette blir for dumt, potte er også ganske så dumt, hvorfor i alle dager ikke bare sette dem rett på do?? Så mange omveier, og så himlende ødeleggende for barnet.
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 18. januar 2012 #4 Skrevet 18. januar 2012 Å ja, blir det vanskelig for barnet Å venne seg til vanlig do? Vet ikke noe om pottetrening jeg. sorry hi skal ikke kuppe trÅden din.
3småtroll♥ Skrevet 18. januar 2012 #5 Skrevet 18. januar 2012 Morsomt sikker noen ganger, men barnet slutter ikke med bleie før det er klart likevel.. Men klart en motivasjon Det er mange som sier at det er lurt å hoppe over potte og heller bruke doring. Dette fordi at de da også må vennes av med potte. Våre 3 barn har vært ulike på dette. Eldste var livredd for potter så hun gikk rett på doring. Mellomste var plutselig klar for do da søsteren var det så hun hoppet også over potten. Lilleknott fikk panikk av å sitte på do, så han brukte potte først. Kan ikke påstå at vi måtte jobbe hardt for å venne han av med potten så ser ikke faren med potter altså
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2012 #6 Skrevet 18. januar 2012 Har ikke prøvd denne, men hadde en annen som hadde lydeffekter. Det var ikke helt vellykket;) det var mye morsommere å demontere potta å trykke på de knappene som lagde lyden. For dette fant han ut av ganske fort. Jeg fikk han aldri på potta og kjøpte en god gammeldags doring. Da gikk det kort tid før han sluttet med bleie:)
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2012 #7 Skrevet 18. januar 2012 http://www.flust.no/...y-3-in-1-potty/ Er det noen som har erfaringer eller meninger om denne? jeg kjenner faktisk flere som har anbefalt denne! Har ikke sett den men det var en liten do med lyd fra fisherprice.. Til og med en av de voksne i barnehagen... Er ikke interessert i å bruke potte. Og har satt henne på den vanlige doen. Problemet er at hun er "lei" og gidder bare ikke mer. Det er ikke spennende lenger liksom.. Så nå sier hun heller fra når hun tisser i bleia.. Men nekter å gå på do.. Kanskje denne gjør det litt mer gøy?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå