Gå til innhold

Ser ut til at spiren min dør:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos legen i dag for å sjekke stoffskiftet ifb. Med graviditeten. Jeg hadde også med en urinprøve ('morgenurin..) som legen sjekket med en g- test. Den ble bare veldig svakt positiv... Syntes dette var rart da jeg testet positivt på cb-digital og vanlig g-test på lørdag. Legen ville jeg skulle komme tilbake for hcg- prøve neste uke.

Men i kveld har jeg begynt å få brun utflod og jeg har hatt mens-lignende smerter i underlivet i hele dag:( utrolig sjipt... Får krysse fingrene for at det går bra, men har lite forhåpninger.... :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj, så utrolig trist!!:-/

Håper det bare er falsk alarm og at spiren din har det bra !!!.:-)

Krysser fingrene for deg !!!

-AK-

Skrevet

Uff, er du langt på vei da?? Dette var ikke noe hyggelig å høre.. Krysser fingrene for at det ikke er en abort du går igjennom. Om dette er før uke 12 og det skulle være en abort, er det viktig å tenke at fosteret sikkert var sykt og ikke levedyktig. En får nok en sorgreaksjon uansett, men tanken kan kanskje hjelpe på. Lykke til!

Skrevet

Var ikke langt på vei. Snart i uke 6. Får tenke at det er kroppen sin måte å ordne opp på. Men skal ikke gi opp håpet enda... Hatt med en laaaang løpetur. Hjelper å lufte hodet når en føler seg deppa!

Skrevet

Heha!! Håper virkelig det ikke er en sa på gang...vi skal jo følge hverandre fra IKM uke 2! Jeg krysser alt jeg har og ønsker deg lykke til:) klemme på! Har du blødd no mer nå?

Skrevet

Jeg håper det ikke er noe farlig!! Håper spiren har det bra og klorer seg godt fast. Masse lykke til :)

Klem

Skrevet

Sender en varm tanke! Hadde 3 sa i uke 8, 12 og 9 i fjor - men er nå i uke 29 med en livlig gutt i magen. Skulle det være så ille at det går galt, kan det allikevel gå veldig fint neste gang!

Skrevet

Takk for mange gode ord dere! Det varmer! Har vært utrolig deppa i kveld og ser ikke lys i tunnelen:( er ganske sikker på at det er over for denne lille spiren... Men har ikke blødd friskt blod enda, så har et bittelite håp innerst inne i <3

Skrevet

Skal bruke fjerntankegodkarmaenergi for at du berger Heha! <3

Skrevet

Åh, nei så trist, er så utrolig vondt når sånt skjer, men som du sa så er ikke håpet ute!

Skrevet

Da er nok alt håp ute dessverre.. Har blødd i hele dag, så kroppen er nok i gang med å ordne opp.. Går heldigvis litt bedre i dag, må bare Prøve å tenke positivt! Vi får håpe at spiren sitter bedre neste gang!

Tusen takk for støtten jenter! Og lykke til med graviditeten! Nyt det:)

Skrevet

Takk for mange gode ord dere! Det varmer! Har vært utrolig deppa i kveld og ser ikke lys i tunnelen:( er ganske sikker på at det er over for denne lille spiren... Men har ikke blødd friskt blod enda, så har et bittelite håp innerst inne i <3

Heisann.

Jeg vil tro du har en liten spotteblødning, er mange som får det i løpet av graviditeten og spesielt i begynnelsen. Jeg håper kun det beste for deg og spiren din og krysser fingrene for at alt er i orden og spiren vokser og gror <3

Skrevet

Da er nok alt håp ute dessverre.. Har blødd i hele dag, så kroppen er nok i gang med å ordne opp.. Går heldigvis litt bedre i dag, må bare Prøve å tenke positivt! Vi får håpe at spiren sitter bedre neste gang!

Tusen takk for støtten jenter! Og lykke til med graviditeten! Nyt det:)

Så trist å høre, var gjennom flere slike i fjor og følte ofte det ble litt enklere så fort jeg forstod at det ikke var noe håp. Om det kan være en liten trøst sitter jeg nå i 29. uke med stor og sparke de mage etter 3 sa på rappen før denne. Ønsker deg all lykke til!!!

Skrevet

Uff så trist! Håper virkelig at spiren sitter neste gang. Masse lykke til <3

Skrevet

Var helt tilfeldig innom her inne nå for å få tiden til å gå på jobb! Så trist HeHa!!!! :( Føler med deg og vil si at det er HELT vanlig og føle en sorg. Jeg gjorde ihvertfall det! Var like langt på vei som deg da jeg mistet i desember :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...