Gå til innhold

IVF, helt i oppstarten !!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ok... herregud så mye feil jeg skriver, det er en bivirkning jeg merker: DISTRE` !! helt ille, og ganske slitsomt, og avogtil virker det som om eggstokkene skal eksplodere! men skal ikke klage egentlig, vet at mange som har det myyye værre enn meg!!!

ja lykke til alle oss :)

Jeg er utafor meg sjøl, men trodde det var mest fordi det blir litt for mye for meg å forholde meg til for tida, men kanskje det er bivirkninger....Jeg er ekstremt TRøTT..Merker litt banking i eggstokkene men ikke noe mer enn det. jeg hadde mange egg, så derfor får jeg mindre dose og en ekstra UL for å kunne regulere bedre opp eller ned..Men det behøver jo ikke akkuratt være positivt det, kan jo være tegn på at de er tomme...spent. Godt å høre at det går bra for noen... Er jo 25% sjanse på hvert forsøk, men 70% på tre forsøk.....Krysser alt jeg har så vi slipper å måtte gjennom dette engang til....

Annonse

vi fikk beskjed om at vi hadde ca 60% for at det skulle lykkes på første forsøk ettersom at det er bare egglederene mine som er ikke i funksjon :) Men ellers skal alt være friskt der nede.. også er det etter opperasjonen og sykdommen at det ikke klaffer! Så de mente at med litt hjelp, så koms te til å fungere og vi hadde store sjanser for å lykke på første forsøk !:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...