Gå til innhold

IVF, helt i oppstarten !!

Anbefalte innlegg

Har tatt nasespray i 2 dager nå, å må si den svir utrolig å ta.. :( Trodde ikke den skulle kjennes så mye, men svir i et par minutter etter jeg tar den!

Er så spent nå, det kribler i magen min å er så godt å vite at jeg er i gang, å vi er en dag nermere for hver dag som går !:-D

Fortsetter under...

Endelig kom papirene fra Riksen - da blir det tur på apoteket imorgen å gjøre innkjøp ;)

Så bra :-D Når er det ikke lenge igjen, når var det du skulle begynne igjen ?

Begynner søndag 5 februar.. Spent!!

Hørtes ikke godt ut at det svir :-/ håper det forblir med det, uten bivirkninger..

Hvor mange anger i døgnet skal du spraye?

Så spennende :-D

Nei, men håper jeg får bare svingen og at det ikke er mer enn det som kommer !;) Må være optimist ;) Men jeg skal ikke suttre, det er så absolutt verdt det !:)

Jeg må spraye kl 08.00 og 20.00 en gang i hver nasebor :)

Jeg må bare få si at jeg er utrolig glad for å ha kommet i kontakt med dere, er godt å ha noen personer å støtte seg på å snakke med :)

Så spennende :-D

Nei, men håper jeg får bare svingen og at det ikke er mer enn det som kommer !;) Må være optimist ;) Men jeg skal ikke suttre, det er så absolutt verdt det !:)

Jeg må spraye kl 08.00 og 20.00 en gang i hver nasebor :)

Jeg må bare få si at jeg er utrolig glad for å ha kommet i kontakt med dere, er godt å ha noen personer å støtte seg på å snakke med :)

Takk det samme! :)

Jeg skal spraye 4 ganger i døgnet i ett nesebor. Kl 7,12,17,22 ..

Jeg lurer virkelig på om hvorfor det er så forskjellig på den sprayinga ? Det er jo samme sprayen, og samme styrke på den ?

Tenker jeg også på.. Fikk ett skjema hvor det sto viktige tidspunkter. Der sto det de tidene, og tider for blodprøver og UL og sprøytestart.

Kanskje noen har svaret?!

Annonse

Til meg står det at mensen kan utbli helt og at det ikke er noe å bry seg om. Men jeg må ta en graviditetstest den morgen jeg skal begynne med sprøyter... Nå blir jeg utrolig usikker ettersom at du skal inn så utrolig masse osv, mens jeg skal ikke noe... :(

Annonse

Ja, det skjønner jeg.. Jeg syns jo det er trasig bare med tanke på at den skal taes kl 20.00 så jeg Må være hjemme hver kveld kl 20.00... Men om den ikke trenger å stå kjølig så hjelper det meg ganske mye..Men rart at det står det på eska mi, men noen andre har noe annet ?

Merkelig. Sjekket min igjen. Der står det den skal oppbevares stående og ikke ved høyere enn 30 grader. Står også i felleskatalogen.Jeg jobber på apotek, og der har vi den også oppbevart i vanlig romtemperatur.

Vêr du hvor viktig det er med stående?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...