Gå til innhold

Hva synes dere om guttenavnet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...Tarje?

Storebror heter Trym.

Andre navn vi har vurdert er bl.a. Ådne, Gard, Pål og Snorre, men ingen av disse passer ham helt.

Evt. andre forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns at Tarje og Snorre var flottest! =D

Skrevet

Liker også Trym og Snorre best!

Skrevet

Synes Gard var finest. Hva med Birk?

Skrevet

Tusen takk for svar, ikke lett dette her!

Birk passer jo veldig godt til Trym, men synes ikke det kler Lillebror helt (han er en mindre og mildere utgave av sin svært bestemte storebror :-)

Flere synspunkter/forslag mottas med takk!

Skrevet

Jeg synes Tarjei er finere enn Tarje.

Jeg kjenner brødre som heter Trym og Sivert som jeg synes er søtt.

Hva med Truls? Det er supersøtt synes jeg, og passer på en mild liten gutt:-)

Skrevet

Truls er veldig fint, men allerede opptatt.. Tarjei er også fint; har ikke vurdert det pga. div. assosiasjoner, men det har blitt foreslått av flere i familien i det siste, så kanskje vi må revurdere? Tarje er en smule mer uvanlig, tar kanskje litt tid å bli vant til..

Skrevet

Tarjei er fint det!

Liker du Torstein,Torjus eller Torkil?

Skrevet

Jeg tenker faktisk på en litt mindre lillebror når jeg hører Birk, det er litt sånn uskyldig liksom :) har du prøvd navneguiden her inne? hvis du skriver inn hvilke navn du liker, så får du opp forslag som ligner :-)

Skrevet

Takk for bra forslag: Torjus er fint, men desverre opptatt. Liker Torkil (Torkel), men det er også brukt (passer best til en voksen mann, synes jeg:-)

Skrevet

Hm, du har faktisk rett i at Birk er litt uskyldig/lillebror, har ikke tenkt sånn på det tidligere.. Mamma foreslo navnet Birk med stor entusiasme nylig (kanskje derfor jeg ikke vurderte det helt..?;-)

Skrevet

Njål synes jeg også er et flott guttenavn. Og Birk er fint det.

Skrevet

Tarje likte jeg ikke!

Men noen forslag er:

Trym og Tarjei

Trym og Terje

Trym og Odin

Trym og Varg

Trym og Pål

Skrevet

Tusen takk for bra forslag, alle sammen, vi har fått et par nye navn å tenke på! Det er godt mulig Lillebror er en liten Tarjei, Pål eller Birk! Njål er også fint, men litt uvant foreløpig. Nå er han to uker gammel, så vi bør vel bestemme oss snart... :-)

Skrevet

Synes Tarje var spesielt og fint. Hva synes du om Tage, det er ett av favorittene her :)

Skrevet

Stemmer paa Tarjei eller Birk!

Skrevet

Hva med Neri eller Niri ;) de er flotte gammelnorske navn!

Skrevet

Jeg liker Einar. Også gammelt og norrønt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...