Gå til innhold

Drøm..

2 prinser og et nurk på vei

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag når eg tok min vanlige hvil på dagen brå våkna eg av vannavgang. Men merket fort de var bare ein drøm :/ Ble så skuffet da slimproppen har gått dei 2 siste dagene. og på kontroll igår ble de avslørt 2 cm myk livmorhals med 1 cm åpning og JM kom rett på hode til knerten og regelmessige kynnere. Kynnerne min er og begynt å sette seg i korsryggen nede ved halebeine og framme ved skambeine. Sliter med å reise meg opp og eg orke vertfall ikke tanken på å gå når eg får de. Og i natt våkna eg noen få ganger av at eg våkna gjennom svett men vetikke hvorfor. Under hvilen våknet eg og noen ganger av kynnerne men sov mellom dei. Men eg er så i tvil på når eg skal ta kontakt med føden siden eg var inne på kontroll igår å dei sjekket ting da.(men ijen så har dei satt seg bak i ryggen og vondere er dei blitt) Eg vil ikke virke masete siden eg var der igår til avtalt kontroll.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ringt. Det er ikke å mase, du skal faktisk ha et barn her. Snakk med dem og fortell det du skriver her, hvordan kynnerne har endret seg osv.

Be om å få komme inn til en kontroll, verste som skjer er at du blir sendt hjem igjen :)

Lykke til!

Skrevet

Er liksom de eg frykter for de er da eg føle eg mase. Å dei tenke Å hu altsÅ hu ringe for ingenting tÅle ho ingenting.

Skrevet

Jeg opplevde faktisk negativitet etter jeg dukket opp under falsk advarsel... Syntes dette er kjempe synd ,så andre folk rundt med er sikker på at jeg kommer til å føde hjemme, terskelen min er stoooooor for å ribge føden. Men skal ikke være slik i det hele tatt. De er der for deg og babyen, eneste grunnen de er der faktisk :) syns du burde ringe! Drit i om de blir negative eller du føler det ubehagelig... Du har god grunn for å spørre om det du lurer på uansett :)

Skrevet

er liksom de eg og har selv om dei har vore gode nå denne 3 gangen.. men klare liksom ikke glemme de andre heller.. kynnerne er de 3 min mellom nå. å lure mer å mer.

Skrevet

Bedre å ringe å få sjekket enn å ende opp med å føde hjemme.

Skrevet

Kom inn å ble sendt hjem med sovetablett å paracett å en unge som pluselig hadde snudd seg i sete. Ble satt opp til vending idag å kontroll og da viste ul et nytt hodeleie men me kynnere som komme oftere men litt svakere. Fikk besje om at vist vannet gjekk legg deg ned å ring 113 siden vi aldri vet hva leie han ligg i lenger på deg. å får du mer rier ikke drøy for lenge for jo tidligere du komme inn jo bedre for da kan vi prøve å vende han til hode før han komme godt nedi bekkne. Men at kroppen min jobba med noe var tydelig da eg har hatt slimklumper og mye slim dei siste dagene å de var "tunnel" på livmorhalsen å hadde proppen vore der ville de ikke kommet inn engang. å eg har mye fostervann så dette kan ta tid. :-/ MOTIVASJON MISTET TOTALT. Sliten som pokker kvalm verke i kroppen. å heldigvis skjønte jo dei på sjukehuset de men dei ville ikke ta vannet eller noe pga siden eg har mye vann så kan de oppstå komplikasjoner fortere med babyen. Så eg må vel bare holde ut dette her å håpe på å sove inni mellom takene når dei ikke er som verst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...