Gå til innhold

Kjøp av vogn i utlandet

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg skal ha en TFK Twinner Twist til mine tvillinger. Vogna koster 12.200. De har kampanje på Barnas Hus hvor man da får et gavekort på 2.000 hvis man kjøper den vogna. Tilbudet gjelder ut uka. Synes det egentlig er litt tidlig siden jeg bare er 20 uker på vei. Har fått tips om en tysk nettbutikk: www.kiddies24.de. Barnevogner er tollfritt, men man må betale norsk moms. Samme vogna kommer på 9.000 med frakt og norsk moms. Sparer altså 3.200, og da får man jo kjøpt en del annet utstyr for de pengene. Noen som har erfaringer derfra, eller tips om andre steder man kan spare litt penger på å kjøpe vogn? Skal man ta sjansen på å bestille fra utlandet?

Endret av Håpefull38
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bestilt fra siden du viser til og er kjempefornøyd! :)

Skrevet

Jeg har tenkt til å kjøpe denne vogna til babyen og storebror på 2.

Skal bestille fra kiddies24, har ingen egen erfaring, men har googlet litt og lest om de som har det. Er egentlig ikke klar over så mange andre alternativ heller..:) Tror jeg bestiller den i kveld!

Skrevet

Eneste negative ved å kjøpe i utlandet er at man kun har en viss garanti (stort sett 1 eller 2 år), og ikke 5års reklamasjonsrett som er i Norge. Men det er utrolig godt for lommeboka :)

Skrevet

hei

jeg har selv jobbet på babyshop for et par år siden,og selvom jeg er veldig glad i min pengebok,er problemet at selvom du har noe garanti i utlandet er det vanskeligt med frakt osv når den går i stykker fordi ingen her i landet vil ta imot den og sende den til leverandør for dere,og det kan betyde veldig lang tid uten vogn.

Men som sagt man må overveie for og imot å gjøre det man selv føler er riktigt ;-)

uansett hvad du velger så held og lykke med det altid spennende med ny vogn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...