Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

heisann :)

Februar:Kortet beskriver situasjoner som har med dømmekraft og informasjon å gjøre. Du vil få gode, tydelige råd i arbeidet eller juridiske spørsmål. Kanskje arbeider du hardt for å oppnå innflytelsesrike posisjoner. Det å være allsidig og mangfoldig, kan gjøre at man mister konsentrasjonsevnen og blir handlingslammet. Det er viktig å fullføre én plan før du starter på den neste.

mars: Kortet er ofte en advarsel om at man ikke må la seg lure. Motivene må gjennomskues, og det må settes ord på følelsene. Du må stole på deg selv og hente styrke fra din visdom og erfaring.

april: To sverd står for fred, fred for enhver pris. Det er stille før, under eller etter stormen. En konflikt blir undertrykt, fordi du har stor ulyst mot å bringe uorden i den balanse som hersker. Her befinner du deg i en blindgate. Du benekter og stenger ute følelser, og later som alt er OK. Men barrierer er ikke svaret, vær åpen. Før eller siden må spenningen nødvendigvis håndteres. Sannhet og skjønnhet oppstår fra stridigheter og splittelse

Mai/juni juli og august: Dette blir de fineste mnd i svangerskapet ditt ! Mulig du vil få litt plager i bekkenet, men i august (slutten av august? kommer det ei lita vakker snuppe til deg!) Mnd som kommer etter fødsel ser også veldig bra ut... ser ut som om du får enda en hyggelig overraskelse i desember 2012 ;) et frieri kanskje?

Takk for svar! Sitter og smiler for meg selv nå :) Det stemmer at terminen er i slutten av august ;) Føler selv at det er en jente i magen, men det er kanskje fordi andre spådamer også har spådd det at jeg er innstilt på det. Frieri er kanskje på sin plass snart, etter 5 år sammen;) Gleder meg til tiden fremover!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...