Anonym bruker Skrevet 18. januar 2012 #1 Skrevet 18. januar 2012 Hei Noen som har eller skal ha bryllupet sitt på Losby Gods? Vi tenker på det, men vurderer også andre steder. Tenker at Losby ligger idyllisk til og det er praktisk med overnattingsmuligheter på samme sted. Noen som vil dele erfaringer?
Gjest irismor Skrevet 18. januar 2012 #2 Skrevet 18. januar 2012 Dyrt og dårlig personale. Men flotte omgivelser.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2012 #3 Skrevet 18. januar 2012 Fine omgivelser og det ser staslig ut utenfra, en jeg liker meg ikke noe serlig der. De ansatte er lite servismindede (sansynligvis merklig staving) og jeg synes det virker kaldt og upersonlig inne, spessielt i den nye delen.
<3Nynne<3 Skrevet 18. januar 2012 #4 Skrevet 18. januar 2012 Her var det mye negativt. Jeg har både giftet meg og holdt bryllupsfest med overnatting der, og det var helt fantastisk. Lokalet (vi holdt til i den gamle delen, definitivt den mest romaniske rammen) var nydelig og stilfullt, maten var nydelig og servisen var upåklagelig, både gjennom planleggingen og under det hele. Ikke er kuvertprisen så drøy heller, hvis man da sammenligner med steder nærmere Oslo. Anbefales!
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2012 #5 Skrevet 18. januar 2012 Har ikke erfaring med Losby, men anbefaler deg å sjekke ut http://www.raumergarden.no/ Fantastisk flott personale, som jobber for at DERE skal få en uforglemmelig dag. Her er det også overnatting.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2012 #7 Skrevet 18. januar 2012 Har ikke hatt bryllup der, men har vært i både konfirmasjon og bryllup der til sammen tre ganger. Det har vært super service (så jeg kjenner meg ikke igjen i det som står over), og ikke minst har maten vært himmelsk. Nydelig lokaler. Kunne uten tvil ha holdt mitt eget bryllup der, et vakkert og idyllisk sted med upåklagelig mat og service.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå