<3 januar 2012 <3 Skrevet 18. januar 2012 #1 Skrevet 18. januar 2012 Hei! Nå er jeg SEKS dager på overtid!! Og jeg har dårlig samvittighet ovenfor mannen min...Ettersom vi er såpass mye på overtid venter vi begge ganske mye.. Jeg føler meg dårlig som ikke føder! Jeg kjenner at jeg liksom snyter mannen min fra å treffe sønnen sin...Jeg vet jo at jeg på en måte ikke får gjort noe med detta men jeg har rett og slett dårlig samvittighet.. vi venter begge to og vi må bare vente til det skjer noe på enten den ene eller den andre måten! I morra tidlig skal vi på overtidskontroll, og håper da å bli satt i gang før helga, men kan jo hende vi må vente til over helga! Er det flere som kjenner det litt slik?
**lykke!!** Skrevet 18. januar 2012 #2 Skrevet 18. januar 2012 Jeg gikk 14 dager over termin med førstemann, og jeg var så deprimert som det går an å bli de 7 siste dagene, jeg hadde vel ikke direkte dårlig samvittighet ovenfor mann, men jeg husker jeg sa til han: jeg var ikke så flink til dette jeg, jeg får jo ikke dette til, så hulket jeg i flere timer. Så jeg føler med deg!! å gå over termin er pyton, krysser fingre for at du blir satt i gang før helgen, du får bare stå på kravene dine og fortelle dem at du er sliten og trøtt og ikke orker mer! Jeg nekter å gå mer enn 7 dager denne gang, da setter jeg meg i foajeen og blir sittende der til jeg har født!
<3 januar 2012 <3 Skrevet 19. januar 2012 Forfatter #3 Skrevet 19. januar 2012 Ble ikke satt i gang i dag, men skal tilbake på lørdag for ny kontroll, og da skal de hvertfall gi noe som kan hjelpe ting til å skje, men fikk ikke inntrykk av at de garantert skulle sette meg i gang da heller.. har et håp om at junior skal klare å finne veien ut selv før lørdag, samtidig som jeg på en måte regner med at vi skal på den kontrollen! Skal dit på morgenen, sånn at de skal hvertfall vurdere i gangsetting, de skulle sjekke modning/ åpning da og det har sikkert litt å si for hva som skjer videre den dagen i så fall:) Jeg ble lovet enten sånn modsningspille eller gele og så kunne de visst strekke lite å sånn.. Jeg synes det er kjett at det liksom ikke går av seg selv! Men vet at mange går på overtid, og man får liksom ikke bestemt detta selv osv... uansett er det kjett og man kjenner seg udugelig:)! Jeg føler meg dårlig når mannen min ikke tør reise fra meg for å finne på ting, tilfelle jeg skulle gå i fødsel osv... Men det kommer den dag når junior må ut:) Og den dagen blir fin:) (samme f hvor vondt det kommer til å gjøre:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå