Gå til innhold

Klara!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så hva er folkets tanker om navnet Klara?

Jeg synes det er nydelig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nydelig navn, det er på min liste og.

Skrevet

Kjempe fint navn! Kunne fint brukt det selv..

Skrevet

Så hva er folkets tanker om navnet Klara?

Jeg synes det er nydelig!

Deilig navn!

Skrevet

Kjempefint! Jeg måtte venne meg til det først, men nå synes jeg det er nydelig. Liker det med C også, Clara.

Skrevet

Nei det liker jeg ikke. Tenker på Klara Ku. Minner meg om gamle fisefine storby fruer.

Skrevet

Jeg synes det er perfekt, men spurte nettopp for å høre om det var mange som nevnte dette med Klara Ku... Synes det er synd om den lille skal bli plaget med å bli kalt det.

Skrevet

Ingen favoritt hos meg...

Skrevet

Pent, men ingen personlig favoritt.

Skrevet

Jeg tenker bare SVIGERMOR!

Og hun er ikke favorittpersonen min :D

Skrevet

Har det på topp på navnelisten min, men samboer liker det ikke:( ...Tenker også på Klara ku...Jobber fremdeles med saken, for jeg syned det er helt nydelig, og vil gjerne at prinsessen skal hete det!

Skrevet

Jeg liker det veldig godt, synes det er det nydeligste navn som finnes. Min eldste heter det (med C, ikke K), oppkalt etter en gammel tante av meg født i 1888. Hun har vært plaget av "Klara Ku" fra 1. tom 3. klasse, men for å være helt ærlig, så visste jeg ingenting om det (er utlending), men har bare elsket navnet hele mitt liv. Men for all del, bli skremt. ;-) Jeg vil ikke at det skal havne på navnetoppen. ;-) ;-)

Skrevet

Litt både og i grunn.

Jeg får litt assosiasjoner til "klara ku" og "gammel tante", men samtidig er det nok et navn jeg kunne ha blitt vant til :) Synes ikke det er stygt, men heller ingen favoritt. Det viktigste er uansett at man velger noe man selv liker .=)

Skrevet

Synes det er fint, men ikke noe navn jeg ville brukt selv.

Skrevet

Jeg liker det veldig godt, synes det er det nydeligste navn som finnes. Min eldste heter det (med C, ikke K), oppkalt etter en gammel tante av meg født i 1888. Hun har vært plaget av "Klara Ku" fra 1. tom 3. klasse, men for å være helt ærlig, så visste jeg ingenting om det (er utlending), men har bare elsket navnet hele mitt liv. Men for all del, bli skremt. ;-) Jeg vil ikke at det skal havne på navnetoppen. ;-) ;-)

Så trist at hun har blitt plaget...

Har ligget og tenkt på det i natt, og har ikke lyst til å gi et navn hun blir ertet for.. Veldig synd, for det er så fint synes jeg!

:-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...