Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, da er det 'anonym bruker' som får varsel. Det går ikke an å følge tråder som anonym.

Kan vi ikke bare få våre egne anonyme innlegg knyttet til egen bruker igjen sånn som det var meningen at det skulle være?

Hovedgrunnen til at vi legger alle anonyme postinger på én bruker, er at det er den mest vanntette måten å sikre at ikke det blir noen tekniske "hull" som skaper fare for at anonyme postinger ikke blir anonyme. Det er veldig viktig for oss at dere føler dere trygge på at dere virkelig er anonyme.

Men dersom du klikker på "følg dette emnet" øverst i tråden, så er det du selv som får varslingene når det kommer nye svar - også om du har huket av for at du ønsker å følge emnet anonymt. De varslingene går ikke til den anonyme brukeren (det er to forskjellige ting).

Jeg får det ihvertfall til å fungere her hos meg - men hvis det ikke fungerer hos deg, så skal vi se om vi kan få rettet opp på den feilen. Da trenger jeg i såfall litt mer info om hvilke emner du følger som det ikke dukker opp varsling fra :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...