alle gode ting er4 Skrevet 18. januar 2012 #1 Skrevet 18. januar 2012 våknet opp ikke kvalm?? er det mulig? ok, ikke ta gleden på forskudd nå. får barna på skolen og barnehagen i en fei, forter meg hjem for å vaske. ser helt jævlig ut hjemme etter 3 dager med kvalme og ellendighet. Hiver meg på gulvvasken å setter på en maskin med klær, kjenner litt etter i magen,neeei ikke kvalm enda heller, spiser et par kjeks bare sånn i tilfelle. rydder litt,men det er enda mye å gjøre før dette huset ser bra ut.. setter meg ned for å ta en pause og her har jeg sittet siden. livredd for kvalmen som jeg venter på. skal jeg forberede middagen tro? nei, tror jeg blir sittende å nyte dette en liten stund til. ser etter i kalenderen oi 9+1 i dag, tørr jeg håpe på at kvalmen sier farvell for denne gang?
*minime* Skrevet 18. januar 2012 #2 Skrevet 18. januar 2012 Jeg hadde det slik før helga. Torsdag, fredag å lørdag var kvalmen så å si borte, men på søndag var den tilbake å har vært her siden igjen.er 9 + 2 i dag....men fikk jo ryddet hus å vasket klær å greier. Håper den forsvinner snart igjen for godt, og energien kommer tilbake :-) lykke til til deg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå