1frafør_1påvei Skrevet 18. januar 2012 #1 Skrevet 18. januar 2012 Lurer bare litt på hva dere legger i det at babyen "sovner av seg selv" Slik gjør vi det på kvelden: - Grøt - Bading ca annenhver dag - Tørking, smøring, bleieskift og pysj - Varmer en flaske melk og går på soverommet - Drikker, raper og legger han over i egen seng - Gir smokk og går ut Sovner alltid ganske fort. Vi presser han litt på kvelden, må ha våkentid på 2-3t for at dette skal skje. Vil dere si at babyen min sovner av seg selv? Han er jo dautrøtt og gnur seg i øynene når vi bader og er sutrete under bleieskiftet. Sovner gjerne litt med flaska i fanget også, men våkner litt når vi legger han over i senga. Har prøvd å legge han tidligere, men da tuller han bare i senga og vil ikke sove. Han er 6 mnd
Babyønske �� Skrevet 18. januar 2012 #2 Skrevet 18. januar 2012 Så lenge han sovner uten "stimuli", vugging, byssing, amming, så sovner han av seg selv ja.
1frafør_1påvei Skrevet 18. januar 2012 Forfatter #3 Skrevet 18. januar 2012 Vi bysser og vugger ikke. Men vi gir jo den kvelds-flaska da? Blir veldig trøtt av den, men ligger med øynene våken helt til han får smokken i senga, så vrir han hodet og lukker øynene:)
Valiana Skrevet 18. januar 2012 #4 Skrevet 18. januar 2012 Jepp, det vil jeg si :-) Slik gjør vi det her også, bare at vi også synger en runde med So Ro.. Noen ganger er det stille umiddelbart, andre ganger kan hun ligge å "synge" 5-10 min før hun kubber :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå