Gå til innhold

Når noen blokkerer en fra facebook.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

....kan en ikke se noe av den aktiviteten vedkommende foretar seg? Viss noen har blokkert meg, kan jeg da fortsatt se det vedkommende poster på felles venners vegg, eller ser jeg ingenting?

Skrevet

....kan en ikke se noe av den aktiviteten vedkommende foretar seg? Viss noen har blokkert meg, kan jeg da fortsatt se det vedkommende poster på felles venners vegg, eller ser jeg ingenting?

Du ser ingenting nei! Du får ikke engang til å søke opp vedkommende innpå der, når en person har blokkert deg!
Skrevet

Du ser ingenting nei! Du får ikke engang til å søke opp vedkommende innpå der, når en person har blokkert deg!

Ok. Jeg lurer på om en person har blokkert meg. Jeg trodde ikke hun var på facebook lengre, for jeg oppdaget helt tilfeldig at hun ikke sto på vennelisten min. Og når jeg forsøkte å søke henne opp så fant jeg henne ikke, og konkluderte med at hun hadde slettet profilen sin. Noe som ikke ville vært helt unaturlig med tanke på yrket hun har.

Men i går så jeg at hun hadde postet et bilde på veggen til en felles venn. Og jeg fikk klikket inn på henne og sett at hun neppe hadde vært borte fra facebook. Jeg fortalte dette til en vennine av meg, og når hun gikk inn på veggen der hun hadde postet bildet, fikk hun opp masse tekst hun hadde skrevet i tillegg, som ikke jeg kunne se fra min profil. Jeg får fortsatt ikke søkt henne opp, men får gå innpå henne via veggen til vår felles venn.

Høres ut som jeg er en skikkelig stalker her, er ikke det altså, hehe. Men syns det er skikkelig rart viss vedkommende har blokkert meg. Sitter her å lurer på hva jeg kan ha gjort.....

Skrevet

Det kan jo hende hun bare har gjort seg usøkbar.

Skrevet

Det kan jo hende hun bare har gjort seg usøkbar.

Kan det ja? Kan jo virke litt slik da, siden jeg iallefall kan se deler av det hun legger ut.

Men hun har jo uansett slettet meg som venn, så litt paranoid blir jeg uansett, haha :-)

Takk til dere som har svart

Skrevet

Jeg oppdaget også at jeg hadde mistet enn venn. Fikk ingen treff på søk, men kan se bilder av henne på veggen til en annen venn av henne. Kan ikke se taggen på de, og heller ikke hennes kommentar, men de andre kommentarene viser tydelig at det er noe jeg ikke ser.

Det er knapt nok en bekjent, men jeg kjente at jeg ble litt såret over at hun har blokkert meg. Var jeg så fæl? Hun kunne jo bare ha avvist forespørselen i første omgang, eller slettet meg etterpå.

Skrevet

Ikke ta det ille opp om noe sletter deg som venn, ihvertfall ikke om dere er bare bekjente. Jeg har redusert min venneliste fra 470 til 130, og skal si at det var herlig B-) Ikke fordi jeg ikke likte personene (vel ett par var vel derfor), men mest fordi jeg ikke er int i å dele livet mitt med noen som jeg kanskje ikke hadde sagt hei til på gata engang.

Skrevet

Ikke ta det ille opp om noe sletter deg som venn, ihvertfall ikke om dere er bare bekjente. Jeg har redusert min venneliste fra 470 til 130, og skal si at det var herlig B-) Ikke fordi jeg ikke likte personene (vel ett par var vel derfor), men mest fordi jeg ikke er int i å dele livet mitt med noen som jeg kanskje ikke hadde sagt hei til på gata engang.

Det er ikke å bli slettet som venn som såret meg. Det er helt greit, folk rydder opp. Men at hun blokkerte meg, var hun redd jeg skulle søke henne opp på nytt?

Skrevet

Men, hun har ikke blokkert deg :) da hadde du ikke sett hva hun hadde skrevet i det hele tatt. hadde venninna di en statusoppdatering som hun andre venninna di hadde svart på så hadde ikke du kunne sett at hun andre hadde skrevet noe som helst..hadde sett ut som at venninna di hadde pratet med seg selv :) Så ikke bekymre deg du :)

Skrevet

Men, hun har ikke blokkert deg :) da hadde du ikke sett hva hun hadde skrevet i det hele tatt. hadde venninna di en statusoppdatering som hun andre venninna di hadde svart på så hadde ikke du kunne sett at hun andre hadde skrevet noe som helst..hadde sett ut som at venninna di hadde pratet med seg selv :) Så ikke bekymre deg du :)

Det er akkurat det jeg ser:-) Tydelig en dialog, men med kun en deltaker. Hun blir også svart med navn, derfor vet jeg at hun er der. Men det ødelegger ikke livet mitt altså:-)

Skrevet

Det gjør vel noe med deg tydeligvis at det finnes noen som kanskje ikke liker deg.

Skrevet

Det er akkurat det jeg ser:-) Tydelig en dialog, men med kun en deltaker. Hun blir også svart med navn, derfor vet jeg at hun er der. Men det ødelegger ikke livet mitt altså:-)

Aha, da skjønner jeg.. nei det var jo litt rart (?)..

Gjest irismor
Skrevet

Ble så drittlei hele FB at jeg slettet siden min.

Da endte gubben med å få status som singel. :)

Han har hele tiden hatt ei i skyteklubben som har sikla etter'n.

Tok nøyaktig 4 timer etter at jeg slettet meg før hun prøvde seg på han. Da fikk han dårlig tid med å rette statusen sin til i et forhold ;)

Men når noen sletter deg som venn så får ikke du sett hva de skriver hos andre eller siden dems. Men dette avhenger også litt av hvilke innstillinget man har på siden sin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...