Gå til innhold

Kjøper dere ny vogn dere som har små fra før?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kom på at du kanskje tenkte på søskenvogn? Storebror er 2 år og 2 mnd, han liker ikke å sitte i vogn lenger så vi kjøpte jo som nevnt over ny vogn som kun er beregnet for babyen :) kjøpte ståbrett til ham :-) tror det kommer til å gå supert :-)

Her blir eldstemann 2,5år så han er midt i det stadie der han går mye og sikkert ikke bruker så mye vogn (Han er der nå.. :P ) Så da tenkte jeg å kjøpe søskensete eller søskenbrett til min Emmaljungavogn.

Også kjøpe en enkel paraplytrille eller noe til dager der hele familien er på tur. Håper jeg slipper søskenvogn.

Føler nesten at jeg ikke har fått brukt bagdelen i Emmaljungaen, så gleder meg til å ta den fram igjen, den er jo nesten ubrukt, og like fin.

Vi skal bruke den samme vogna som sist. Kjøper brett til storebror. Vi har ei gammel enkel paraplytrille og så ønsker jeg meg en litt mer fancy reisetrille til den lille. Da har vi to enkler vogner å ta med oss på tur. Som ei skrev over her, ganske mye annet jeg heller vil bruke pengene på enn ei ny vogn ;) Gutten vår sover heller ikke lenger i bhg. så da er det heller ikke noe problem med vogn til bhg.

Annonse

Vi kjøpte ny simo kombi i brunt siden vi ikke visste hvilket kjønn det ble, når storesøster var på vei, og den er helt fin idag, 2,5 år etter.

Så vi kommer til å bruke den, og evt. kjøpe et blått eller rosa "innlegg" som man kan ha i bagdelen :)

Storesøster skal helst gå, men vi kjøper nok et søskenbrett også. I tillegg har vi en super Maclaren Techno XLR, dersom vi Må bruke to vogner.

• 2 uker senere...

Dette lurer jeg på og. Blir 2 år og 2 mnd mellom mine to. Den vogna vi brukte til førstemann bruker hun i barnehagen til å sove i, så tror jeg må kjøpe en ny. Eller sover ikke 2 åringer i barnehagen lenger? Noen som vet?

Annonse

Vi går også for samme vogna:) snuppa vår blir to år og tre mnd når den lille kommer til verden. Vi har en Brio Happy duo vogn, som vi er veldig fornøyd med, den er også grå og kjønnsnøytral:) jeg lurer jo litt på om det hadde vært kjekt med en søskenvogn, men det tenker jat at vi kan ha litt is i magen med!

Her blir det ny vogn til lille, den forige er nok på søppeldynga.

Søskenvogn blir det ikke her da eldstejenta er over 5 når hun blir storesøster. Men vi har en brukbar trille til henne som kan brukes når hele familien er på dagsturer rundt omkring :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...