Gå til innhold

Er det for tidlig å kjøpe vogn nå?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis ikke du får med den i butikken, er det vel leveringstid på etpar mnd på emmaljunga, er det ikke?

Jeg venter barn i april, og sa i butikken (Reflex i tønsberg) at jeg hadde planer om å bestille EL vogn, og ville bestille i mars.

"Du må bestille senest i slutten av januar hvis du skal få den i april" sa ekspeditrisen.

Jeg bestilte den allikevel hos Kattis, og hun sa akkurat det samme.

Jeg skal kjøpe TFK Twinner Twist til mine tvillinger og fikk i dag en mail fra Barnas Hus om at man får et gavekort på 2000 kr dersom man kjøper b.l.a den vogna. Det er jo litt penger, spesielt når man må kjøpe dobbelt. Er jo en del utstyr der som jeg har tenkt å bestille. Men er også litt usikker siden jeg bare er 20 uker. Hadde tenkt å vente noen uker til. Men man har jo ingen garanti for at alt går bra før ungene er født, så nytter jo ikke å bare tenke på det.

Annonse

Neida, det er ikke for tidlig å kjøpe vogn. Jeg kjøpte vogn før jul, da jeg var i uke 12! men den var på supertilbud...derfor gjorde vi det, selv om jeg syntes det var litt vel tidlig. Kjøpte en Simo kombi...

Jeg skal kjøpe TFK Twinner Twist til mine tvillinger og fikk i dag en mail fra Barnas Hus om at man får et gavekort på 2000 kr dersom man kjøper b.l.a den vogna. Det er jo litt penger, spesielt når man må kjøpe dobbelt. Er jo en del utstyr der som jeg har tenkt å bestille. Men er også litt usikker siden jeg bare er 20 uker. Hadde tenkt å vente noen uker til. Men man har jo ingen garanti for at alt går bra før ungene er født, så nytter jo ikke å bare tenke på det.

Jeg kjøpte på lørdag og fikk det gavekortet siden kampanjen alikevel skulle starte mandag, kjøpte i tillegg to maxi cosi seter som er på tilbud hos barnas hus og brukte gavekortet på de. Selv om jeg er 24 uker på vei så slo jeg til nå. Venter også tvillinger og er mange utgifter, følte jeg sparte masse penger på å slå til nå og greit og fordele utgiftene på flere lønninger!

Vi kjøpte i uke 18. slo til på et kjempe tilbud. bestillte fra sverige.

Det som ikke så mange vet er at de aller fleste butikker har "fødselsgaranti" dvs. hvis det skulle skje noe så tar de imot vogna igjen og du får pengene igjen.

kos deg med handlingen du! :)

Annonse

Jeg var i v.20 når jeg var ferdig med alle basismøblene (men de har vært på listen lenge så alt har vært klar for det, tok ikke mer enn en uke å fikse alt hehe). Nå har vi bare innredning av barnerommet å de småtingene som hører til og selve klesshoppingen igjen. Vognen skaffet jeg og i v.20, ble en simo kombi på oss :-)

Uff, får litt panikk når jeg leser om dere flinke, godt forberedte mødre...

Min babys soverom, foreldresoverommet og de to søsknenes soverom er fremdeles uten tak - har kun gulv og et par vegger så langt :-s Er 15 uker...

Bygger på huset og er litt bekymret for alt som skal gjøres før babyen kommer!!! Kanskje påbygget er ferdig om 3-4 uker, hvis vi er heldige, men så må rommene ha tapet og gulv, og så innredes!! Herre min hatt.....

Panic!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...