Gå til innhold

Noen som har en god barnestol å anbefale?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann, jeg er på jakt etter en god barnestol til min datter på 1.5-år(høystol) har både Ikea-sin og tripp trapp, men hun åler seg ut av begge. Noen som har tips om en god stol med god bøyle som gjerne kan reguleres innover. Lei av farlige situvasjoner rundt middagsbordet nå :-)

Takksam for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er datteren min 1 1/2 år nå, og hun åler seg også ut av tripp trappen.. Hun står og hopper i stolen daglig.. Men vet du? Barn lærer.. Hun har slått seg og kommer til å slå seg igjen. Men de lærer!!

Skrevet

Hva med å kjøpe en sele til henne? Er jo mye bedre å bruke 200kr på seler, og sånn at hun lærer, istede for å kjøpe enda en barnestol. Tror ikke det finnes en eneste barnestol som ikke er usikker når det gjelder klatring.

Skrevet

Tripp-trappen er ihvertfall helt uaktuell for lille frøken klatremus her i huset, hun reiser seg opp på et blunk og står og vaier på det øverste trinnet. Men vi har noen gamle vognseler som vi kan bruke, også finnes det vel en sele som hører til tripp-trappen også, som man sikkert kan få kjøpt? Her bruker vi fortsatt mest Ikea-stolen, den klarer hun ikke klatre ut av enda, så lenge vi har beltet stramt rundt livet hennes :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Vi har vognseler i tripp trappen, + at vi senket fotbrettet så mye at hun ikke fikk tatt spenntak for å komme seg opp og ut

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...