Gå til innhold

Kan noen se om den svake testen er sann?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk en svak posetiv idag. Så er det noen som kan se om den er sann? Evt hvorlangt jeg kan være på vei? Tester pånytt på torsdag :) 190690

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann

dette får jeg på deg :

åtte begre viser at tiden er inne til å bryte opp og vende ryggen til det gamle. Begrene er tømt, men tørsten er enda ikke slukket. Dette er et øyeblikk da du innser at fortiden er over en gang for alle, og det er på tide å gå videre. Gamle metoder fungerer ikke lenger, du har vokst fra det.

Det kan hende du slutter i jobben, flytter eller avslutter et kjærlighetsforhold. Nå starter jakten på noe nytt som er viktigere og dypere. Du vil søke etter mening, lykke og tilfredshet.

min følelse sier at du kanskje er gravid, men at det ikke er helt ønsket? du er uansett ikke langt på vei..

Skrevet

Oi ...Takk for svar:) vi har ikke brukt prev. Men har tenkt at blir jeg gravid så blir jeg det:) å da er den hjærtelig velkommen. Hatt hatt mine tvil om jeg ska være gravid nu pga vi har ikke hatt ett så bra forhold i det siste. Men den er for all del ikke uønskett!:)

• 2 uker senere...
Skrevet

Da kan jeg bekrefte at denne spådommen er SANN! Nå har jeg funne ut at ting fungere ikke mer mellom meg å min samboer. Mye bedrageri og løgner bak min rygg. Det er slutt mellom oss. Jeg må si opp min jobb pga vi har ett barn ilag og jeg har bare sein vakter. Så kommer ikke til å greie å ha den jobben som alene mor. Kommer nå mest sannsynlig til å fløtte hjem til hjem plassen min .. Guuuud får ett styr det er i dette livet ..

Skrevet

huff jaja håper du har det bedre nå og ønsker deg lykke til videre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...