Gå til innhold

au au !! Hva skjer ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei ...

andregangs fødende med termin 20 februar ...

Men au au au ... i går skjedde det noe veldig merkelig .. jeg gikk vanlig plutselig knakk det nede ved underlivet / beinet der nede .. akkurat som han skøyt fart og stanga meg så hardt at jeg måtte kromle meg sammen ... og i dag har jeg hatt stikkninger og litt nedpress når jeg går ...

noen som har opplevd dette.. kan egentlig ikke forklare hva jeg mener , men det var intenst nedpress...

Hadde null kynnere , nedpress osv med førstemann og plutselig er dette svangerskapet fullt av kynnere nedpress osv ... ugh ugh ...

Håper på svar damer :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har termin samtidig med deg, og er i akkurat samme situasjon. Ingenting i første svangerskap, alt i dette:)

Skjønner godt hva du mener med stikninger og nedpress, er fryktelig ekkelt og vondt når man går. Har vel hatt det slik siden romjulen, og kjenner at jeg er lei!!!!

Skrevet

Det "smellet" over symfysen opplever jeg om natten når jeg snur meg,uten samledte ben.. Hos meg kommer det av bekkenløsning (ligamentene blir løse, og "smeller" på plass etter å ha sklidd ut innimellom), ufarlig men vondt.. :P

Har også opplevd økning av vonde kynnere, nedpress og stikninger siste uken (i uke 30 nå)...hmmm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...