Gå til innhold

nå er det stille i magen igjen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

skrev et innlegg tidligere ang at baby var så stille i magen, fikk på sykehus og målte hjerteslag og spark og de mente alt var bra.

dette kom noen dager etter at jordmor målte symfuse målet mitt og det hadde flatet ut på vekstkurven.

det er vel snart to uker siden nå, synes fortsatt bevegelsesmønsteret har forandret seg mye, og det er jevnt over mindre bevegelse enn før.

idag har det vært veldig lite igjen..er noen spark, men de er ikke så sterke og så mange som før..

før var det masse bevegelse hele tiden, til og med så jeg kjente det godt når jeg var ute og gikk osv.

skal til jordmor igjen imorgen for og sjekke om symfuse målet har økt eller ikke siden sist, hvis ikke skulle hun ordne ultralyd for å sjekke om alt var bra.

men kan jeg vente til jordmor imorgen med dette eller burde jeg ringe føden ikveld?

er det bare jeg som overreagerer pga bekymringer?

tar de meg seriøst om jeg skulle ringe føden ettersom alt var bra sist?

håper noen kan komme med noen erfaringer..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var å sjekket 2 gangerpå sykehuset vedrørende lite liv på samme uke. Ca 2 uker før termin. Begge gangene ble baby sjekket i 30 min verd.bevegelse, puls etc. Første gang sjekket de fostervann også.

Ikke vær redd for å ta kontakt med føden igjen. Bedre å sjekke en gang for mye enn en gang for lite..

Min baby er litt roligere nå pga liten plass, går på overtid, men er ikke så rolig som han var når jeg var bekymret.

Jordmor sa det ofte skjedde like før termin, men visste ikke årsaken.

Gjest Hippoღ
Skrevet

Jeg var på kontroll hos legen i dag, og han sa det er helt vanlig. De tar større plass nå og har mindre fostervann å plaske i. Men er du usikker så ring føden :)

Men når jeg er nervøs pga lite liv, så glemmet jeg det jeg nettopp kjente. Og venter utålmodig på neste bevegelse i magen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...