Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva veide og målte babyene deres rundt 5 mnd? Hvordan gikk det med vaksinen, store reaksjoner? Her var hun 62 cm og 6,8 kg. Har sovet mye mer enn vanlig i dag, men ellers ikke merket noe, men er spent på natten og morgendagen, håper vi slipper at hun får feber osv. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

7110 gr og 65 cm :-) Han reagerte dagen etterpå stakkars.. Men det går fort over!

Skrevet

Har vært på 5-mnd kontroll med vaksine i dag vi også. Han var 7640 gr og 66 cm :)

Her har han vært grinete nå i kveld. Tydelig at formen ikke er på topp. Spent på natten og morgendagen ja...

Skrevet

Hva veide og målte babyene deres rundt 5 mnd? Hvordan gikk det med vaksinen, store reaksjoner? Her var hun 62 cm og 6,8 kg. Har sovet mye mer enn vanlig i dag, men ellers ikke merket noe, men er spent på natten og morgendagen, håper vi slipper at hun får feber osv. :)

Lillemor var 64 cm lang og veide 6,6 kg på 5 mnd kontrollen. Hun ble sutrete og virket utilpass på ettermiddagen den dagen hun fikk vaksine, så jeg ga henne en Paracet, og det hjalp. Den samme reaksjonen hadde hun etter 3 mnd vaksinen.

Skrevet

Gutten min var 68,5cm og 7980g.

Han fikk ikke vaksinen fordi han var forkjølet, så vi skal heller ta den på 6mnd kontrollen :)

Skrevet

Jenta mi var 7160 g og 67 cm. Reagerte nesten ikke på stikkene og merket ingen reaksjon før jeg skulle amme om natten- da hadde hun feber og fikk en paracet. Helt fin dagen etter igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...