MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 17. januar 2012 #1 Skrevet 17. januar 2012 Har skrivd innlegg her tidligere om all sykdommen til lillemann.. etter bhg start så har han nesten vært syke hele tiden. Snakket med legen hans om det idag, og nå er han henvist til barneklinikken for full utredning.. fastlegen sa det "var sikkert ingenting", men at det er bedre å være på den sikre siden.. Så nå skal han ta blodprøver, sånne ordentlige i armen - ikke bare stikk i fingern, og ultralyd og røntgen bilder.. Han skal bl.a sjekkes for leukemi og andre blodsykdommer, om det er noe galt med luftveiene hans, om det er noe er væske i ørene i hans som gjør at han får ofte øreverk, ja det var det jeg fikk med meg, men han skal visst sjekkes for mye. Det er jo bra de sjekker, men jeg kjenner jeg er nervøs. Noen andre som har vært gjennom en slik undersøkelse?
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2012 #2 Skrevet 17. januar 2012 hvorfor skal de sjekke han for leukemi?
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 19. januar 2012 #3 Skrevet 19. januar 2012 Hei:) Hvordan har det gått med dere??? Håper det var bare en del sjekker og at alt er bra med Gullet??? Klem
Honningmelon Skrevet 19. januar 2012 #4 Skrevet 19. januar 2012 Jeg henger litt her selv om jeg egentlig hører til på 0-1, men lurer også på hvordan det har gått med dere.
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 20. januar 2012 #5 Skrevet 20. januar 2012 Dytter denne opp, er så spent på svar fra deg:)
MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 23. januar 2012 Forfatter #6 Skrevet 23. januar 2012 Vi har ikke fått time før i midten av februar, men skal gi tilbakemelding etter vi har vært der Det er bare en rutinesjekk siden han har vært så mye syk. Mest sannsynlig er det bare fordi han begynte i bhg i høst, og han har hatt ekstremt uflaks og blitt smittet med så og si ALT som går av forkjølelser og infeksjoner, men fastlegen ønsket at vi får en ordentlig sjekk på han. Syns det er litt skummelt , men det vil mest sannsynlig gå helt bra
Honningmelon Skrevet 23. januar 2012 #7 Skrevet 23. januar 2012 Godt å høre Jeg husker at min eldste var veldig mye syk da han begynte i bhg. Såpass mye at jeg begynte å lure på om det var normalt. Men, han var førstemann, og var skjermet for mye av basillene Mellomste var ikke så mye syk da hun begynte i bhg, for hun hadde fått noen runder fra storebror før hun begynte.
MammaBrum Skrevet 24. januar 2012 #8 Skrevet 24. januar 2012 Vår begynte i bhg i august, og jeg kan med hånden på hjertet fortelle at han hadde første hele sammenhengende uke i bhg i desember! Visste det skulle være mye sykdom første året men dette var mer enn jeg forventa. Gutten her vokste 100g fra 9 til 12 mnd kontroll, så jeg vet hvordan du har det. Siden han fikk konstatert reflux 4-5 mnd gammel har vi være på barneklinikken noen ganger allerede, så fastlegen sendte bare inn noen ekstra notater da vi likevel skulle på kontroll - dermed fikk vi time litt raskere til utredning. Uansett, etter røntken viser det seg at han har store og falske mandler. Han er henvist vidre til øre-nese-hals for vurdering for operasjon. Jeg har surfa litt og funnet ut at selv om det kan være ubehagelig, og gi masse bekymringer for oss voksne, så er det visst ikke noen stor plage for barnet, og en enkel sak å fikse. Poenget mitt var egentlig bare at det kan være noe lite og ufalig, som lett kan fikses, og så slipper du å være bekymra Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå