Therese ❤️ 3 ønsker å bli 4 ❤️ Skrevet 17. januar 2012 #1 Skrevet 17. januar 2012 Jeg sov nesten ingenting i natt pga at jeg var øm i magen.. Kjentes nesten ut som når jeg har løs mage, men jeg fikk ikke gått på do, så d var ikke det som var grunnen.. Etter den ørtende gangen jeg sto opp å gikk på do for å prøve så var det som noe grep tak nederst i magen, under navlen liksom, å det gjorde vondt i et min ca.. Det var ømt etterpå også, men det "taket" i magen kom ikke tilbake. Jeg sovnet til slutt i mårrest, men sov dårlig.. Etter jeg sto opp har jeg hatt skytende smerter nederst i ryggen på venstre side pluss at jeg er fortsatt øm i magen.. Noen som har opplevd lignede smerter? Skjønner ikke hva som gjør det... Jeg har inntatt hvileposisjon på sofaen nå for hver gang jeg reiser meg opp å går så blir magen øm igjen.. Skytingen i ryggen er der uansett om jeg går eller ligger...
Therese ❤️ 3 ønsker å bli 4 ❤️ Skrevet 17. januar 2012 Forfatter #2 Skrevet 17. januar 2012 Glemte å si at jeg er 33 uker på vei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå