Gå til innhold

Svimmel og uvelfølelse

Anbefalte innlegg

Hei. noen som har eller har hatt problemer med svimmelhet og uvelhetsfølelse? jeg er 21 uker på vei med nr4, men har ikke hatt dette problemet før. I dag var jeg hjemme fra jobben p.g.a at jeg var så svimmel. måtte holde meg fast. tod å smurte matpakke til de andre ungene før de skulle på skolen, men måtte bare legge meg ned. reiste meg etter en liten stund, men var fortsatt svimmel og uvel. ( nesten litt sånn man blir rett før man svimer av). har noe lavt blodtrykk, så jeg vet ikke om det er dette det kommer av? Skal til vanlig svangerskapskontroll hos legen i morgen, så jeg får vel noe svar da. lurer likevel på om det er noen her som har vært borti lignende?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143901915-svimmel-og-uvelf%C3%B8lelse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har problem med nakke og skuldre som gjere meg svimmel og uvel, samt ein god del hovudverk. I forrige svangerskap hadde eg veldig mange blodtrykksfall som gjorde at eg ofte gjekk i golvet. Det var sjeldan at eg besvimte men det svartna som oftes. Skjedde spesielt når eg stod for lenge, som i dusjen eller på butikken.. Lykke til i allefall :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...