Gå til innhold

Uttak/innsett/frys i uke 3. Skal vi møtes her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kl 09 sitter jeg på Riksen for å tømme armen for blod, å prøven SKAL vise GRAVID :D Har ingen mensen smerter heller :/ rart dette :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

F........ Da har jeg fått mensen. Øv!

Nei og nei. Du også :( Huff, fØler skikkelig med dere her. Håper det går bra med deg *klemme*

Hva er planen videre sologsommer?

Skrevet

Å nei, sologsommer, det var trist! Det var jo ikke sÅnn det skulle gÅ:(

Krysser fortsatt fingrene for deg, IdaPingPong!

Jeg har vært innom her ca 150tusen ganger i dag. Litt smÅstressa fordi ryggen begynner Å kjennes med velkjente menssmerter. Og sÅ holder jeg vel egentlig pÅ Å bli smÅgal.

Lenge til fredag altsÅ :D

Skrevet

Å nei, sologsommer, det var trist! Det var jo ikke sÅnn det skulle gÅ :(

Krysser fortsatt fingrene for deg, IdaPingPong!

Jeg har vært innom her ca 150tusen ganger i dag. Litt smÅstressa fordi ryggen begynner Å kjennes med velkjente menssmerter. Og sÅ holder jeg vel egentlig pÅ Å bli smÅgal.

Lenge til fredag altsÅ :D

Tusen takk, hÅper sÅ sykt at dette gÅr som det burde :)

Å nei, ikke noe menssmerter er velkomne, de kan hu seg unna..

Jeg har ikke hatt de vanlige menssmerter, eller hatt noen det hele tatt, annet murring i eggstokkene nÅr jeg har kjent etter.. Men føler at jeg er "tom", føler liksom ingenting... I morgen kommer det endelige svaret.. :) ENDELIG :) 14.30 er jeg pÅ tlf :)

Skrevet

Masse lykke til i dag IdaPP :) :) :)

Her har jeg da testet negativt i dag også, og må ærlig innrømme at det ikke er så moro med denne testefesten lengre. Hadde ikke gjort noe om det kom en positiv test for å si det sånn ;)

Ellers lurer jeg på om jeg må ringe tannlegen. Den vonde smaken i munnen må skyldes noe annet enn en eventuell graviditet. Men, hvis det kommer fra ei tann, ville det ikke da ha vært vond lukt også? Sambo sier at det ikke er noe feil med ånden min...

I dag vet jeg ikke om jeg gidder å sette på kaffen. Frister overhode ikke med kaffe som kjennes ut som den er laget på gammelt oppvaskvann.

Skrevet

Da får jeg svar om under 5 timer.. Hadde negativ test på morningen.. Men jeg vet hun sykepleieren vil si "den var negative".. Er liksom klar på forhånd..

Men når tid har du testdag så'gla

Skrevet

Æsj, IdaPingPong - hadde et lite håp om at den skulle ha endret seg jeg. Ja det er litt godt å vÆre forberedt på negativt svar, vanskelig å svelge skuffelsen mens man prøver å prate i telefonen.

Har hatt vond rygg noen dager, men den var bedre i dag. Magen begynte å bli vond i går, og er det fortsatt. Stressa hver gang jeg går på do. De gangene jeg har brukt Cyclogest og mensen har kommet, har den kommet på dag 12. Det er i morgen. Skulle vÆrt mulig å gå i hi de siste rugedagene - dette er tortur! (og nei - jeg har ikke tenkt å teste :) )

Skrevet

Rugedag 8, og jeg holder ikke uuuuut lenger!!

Har bittelitt vondt i puppene og murringer en sjeeeelden gang, men synes det er litt lite... Sist gang glapp alt på rugedag 9, så jeg har hjertet i halsen! :(

Skrevet

Da får jeg svar om under 5 timer.. Hadde negativ test på morningen.. Men jeg vet hun sykepleieren vil si "den var negative".. Er liksom klar på forhånd..

Lykke tiiiiil!

Det er håp i hengende snøre...??

Jeg krysser i alle fall fingre for deg i dag!

Skrevet

Jeg skal ikke teste før fredag, så har god tid til å få positiv test ;)

Så lenge tanta holder seg borte er det håp IdaPP :D Krysser fingrene for at du får gode nyheter utpå dagen :) Lykke lykke til :D

Skrevet

Jeg har ikke hatt noe blødninger el menssmerter, murret en og annen gang i eggstokken, men da har jeg jo kjent virkelig etter.. Så jeg sitter egentlig med ett bittelite håp om at jeg er i den kategorien som produserer lite HCG i starten :P Men jeg vet ikke hva jeg skal føle eller ikke?!?

Skrevet

Hos noen tar det jo litt lengre tid før egget fester seg også. Derfor begynner man å produsere hcg sent i forhold til når egget blir befruktet. Jeg tror selv det er sånn hos meg. Jeg har alltid testet positivt sent. Og ul-terminen er altid blitt satt nesten 14 dager etter mensterminen. Krysser fingrene for at det er sånn ja ;)

Jeg har heller ingen formening om hvorvidt jeg er gravid eller ikke. Ikke i nærheten av hverken det ene eller det andre. Må bare krysse alt som krysses kan om at det er spire® på gang :wub:

Skikkelig spent her på dine vegne nå IdaPingPong :D Heia heia heia :) :) :)

Skrevet

Nei og nei. Du også :( Huff, fØler skikkelig med dere her. Håper det går bra med deg *klemme*

Vi går igang igjen med det samme. Er ikke akkurat lystent på en ny omgang med spray, men men :-)

Lykke til!!!

FØlger med dig :)

Skrevet

Vi går igang igjen med det samme. Er ikke akkurat lystent på en ny omgang med spray, men men :-)

Lykke til!!!

FØlger med dig :)

Lykke til på neste runde da sologsommer! <3

Skrevet

Tror jeg snart dæææver å stå på vent inn til riksen.. å herrrrrreguuuuuud så laaag tid

Skrevet

Da tror jeg jan var en skikkelig duste mnd.. Det gikk åt helvete.. Må vente til uke 21 for ny runde :/

Krysser fingrene for dere som er igjen :)

Skrevet

Da tror jeg jan var en skikkelig duste mnd.. Det gikk åt helvete.. Må vente til uke 21 for ny runde :/

Krysser fingrene for dere som er igjen :)

Huff, så kjedelig IdaPP :( Hvorfor må du vente så lenge som til uke 21?

Januartesterenes liste er et bedrøvelig syn :( Håper det går bedre for oss som tester i februar ja :)

Skrevet

Ja, ble litt lei meg ,det skal sies.. Selvom jeg var skikkelig klar over det..

Nei, altså, det var ikke ledig før, også må jeg starte helt på nytt, hadde ingen egg på frys.. Men uke 21 blir uttak så forhåpentligvis så setter jeg inn igjen i uke 21 også :)

Skrevet

Klart du blir lei deg selv om du lukta lunta!

Uke 21 er nok din uke :) Har hørt det skal lages mange gullunger akkurat da ;)

Klem

Skrevet

Men jeg skal ikke ligge på latsiden jeg :P Skal hvertfall på shopping idag, skal ha meg en iskald øl også TRENE :)

Skrevet

Men jeg skal ikke ligge på latsiden jeg :P Skal hvertfall på shopping idag, skal ha meg en iskald øl også TRENE :)

Kos deg med shopping, trening og iskald øl :D Det er deg vel unt :D Når du først er i gang, kan du ikke ta en iskald øl for meg også ;) Fy, ble nesten øltørst jo. Har to munkholm stående, og de skal jeg ha til fotballkampen i kveld :D Masse lykke til videre! Uke 21 høres ut som et godt valg ;) klemme
Skrevet

Kos deg med shopping, trening og iskald øl :D Det er deg vel unt :D Når du først er i gang, kan du ikke ta en iskald øl for meg også ;) Fy, ble nesten øltørst jo. Har to munkholm stående, og de skal jeg ha til fotballkampen i kveld :D Masse lykke til videre! Uke 21 høres ut som et godt valg ;) klemme

Jeg kan godt ta en for deg også, LETT :) Jeg håper så det klaffer for dere som har test dag til gode :) Nå er vi så mange som har fått negativ, så da må det bli positivt for dere :) Jeg krysser alt for dere :) Mai mnd blir en perfekt mnd for å plante egget FAST i livmoren min :P

Skrevet

DRIT!!!!

Da får jeg også bare føye meg inn i køen for de som må på en ny runde.... Negativ prøve i dag, og det kjente jeg var overraskende... Januar måned var nok ikke måneden for særlig mange....

Masse lykke til alle samen med nytt forsøk etter hvert!!! Og til dere som har testet positivt: Kos dere :)

Skrevet

DRIT!!!!

Da får jeg også bare føye meg inn i køen for de som må på en ny runde.... Negativ prøve i dag, og det kjente jeg var overraskende... Januar måned var nok ikke måneden for særlig mange....

Masse lykke til alle samen med nytt forsøk etter hvert!!! Og til dere som har testet positivt: Kos dere :)

Aj, aj, ja, nå er det vel ikke flere igjen av dere januar-testere :( Håper det går bra med deg mars, og at du er klar for ny dyst igjen om ikke lenge *klemme* Nå er det bare å satse på at februartesterene (inkl. meg selv) får ballanse i regnskapet!!!
Skrevet

Til dere januartestere:

<3 <3 <3

Håper neste runde blir den riktige for dere, og at februar bringer mer håp....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...