så gla' Skrevet 29. januar 2012 #176 Skrevet 29. januar 2012 God morgen jenter Rugedag 9 her og jeg har ingen formening om verken det ene eller andre. For andre natta på rad har jeg sovet skikkelig dårlig. Svettet som en gris hele natta. Varm og fryser om hverandre. Har måtte skifte dyne og laken i løpet av natta fordi det har blitt så vått. Noen andre som opplever dette?
IdaPingPong Skrevet 29. januar 2012 #177 Skrevet 29. januar 2012 Jeg er så stikk imotsatt av deg, jeg fryser sånn.. I går hadde jeg varmeteppe i senga.. Hadde negativ test idag.. Nå bør den morkaka gi ut noe HCG snart:)
Ele Skrevet 29. januar 2012 #178 Skrevet 29. januar 2012 Åh, det er så spennende, den følelsa når du venter på at testen skal være klar, blodet bruser i ørene og pulsen raser avgårde! Grusomt!! Bare rd 6 her enda da, så ingen testing, men lever gjennom det med dere!!
IdaPingPong Skrevet 29. januar 2012 #179 Skrevet 29. januar 2012 Åh, det er sÅ spennende, den følelsa nÅr du venter pÅ at testen skal være klar, blodet bruser i ørene og pulsen raser avgÅrde! Grusomt!! Bare rd 6 her enda da, sÅ ingen testing, men lever gjennom det med dere!! Det som er sÅ innmari rart er at skuffelsen er ikke sÅ stor nÅr de blir negative, men den kan kanskje komme vis den blir negativ pÅ testdagen..
så gla' Skrevet 29. januar 2012 #180 Skrevet 29. januar 2012 Åh, det er sÅ spennende, den følelsa nÅr du venter pÅ at testen skal være klar, blodet bruser i ørene og pulsen raser avgÅrde! Grusomt!! Bare rd 6 her enda da, sÅ ingen testing, men lever gjennom det med dere!! Det som er sÅ innmari rart er at skuffelsen er ikke sÅ stor nÅr de blir negative, men den kan kanskje komme vis den blir negativ pÅ testdagen.. Vi vet jo at det er tidlig Å teste, sÅ forventer vel nesten i utgangspunktet at testene blir negative sÅ tidlig.Derfor en ikke blir sÅ skuffet. Men, pÅ testdagen da bør det helst bli positiv test Senest
TanteTroll Skrevet 29. januar 2012 Forfatter #181 Skrevet 29. januar 2012 Hallo jenter! Her er gårsdagens møkkadag over. Rd 8 er visst en dag som ikke er spesielt god for meg. Som regel går ventetiden bra fram til da, men så smeller det litt. "Tenk om det aldri går" osv. Finner fram alle de såreste tankene. Bedre i dag Var på middag i går, og fikk en del utfordringer med maten. Jeg visste vi skulle få servert vilt, og fryktet at det var rimelig rosastekt. Og det var det! Fikk noen gjennomstekte biter heldigvis, men ble fort mett. He he! Ellers er det litt bedre i magen, men blir veldig glad når jeg fortsatt kjenner det stikker innimellom. En dag mindre igjen til fredag...
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 29. januar 2012 #182 Skrevet 29. januar 2012 RD 11 å fortsatt oppegående:) ikke hatt mensmuringer i dag men kjenne korsryggen godt:) ikke testet i dag:) stolt:) har fått strek på alle men ingen mening ang styrkene på strekene så eg vente litt trur eg
IdaPingPong Skrevet 29. januar 2012 #183 Skrevet 29. januar 2012 Hallo jenter! Her er gårsdagens møkkadag over. Rd 8 er visst en dag som ikke er spesielt god for meg. Som regel går ventetiden bra fram til da, men så smeller det litt. "Tenk om det aldri går" osv. Finner fram alle de såreste tankene. Bedre i dag Var på middag i går, og fikk en del utfordringer med maten. Jeg visste vi skulle få servert vilt, og fryktet at det var rimelig rosastekt. Og det var det! Fikk noen gjennomstekte biter heldigvis, men ble fort mett. He he! Ellers er det litt bedre i magen, men blir veldig glad når jeg fortsatt kjenner det stikker innimellom. En dag mindre igjen til fredag... Jeg hadde en sånn dag på torsdag, da var jeg på RD 7 og følte alt gikk i mot meg, men på fredagen fikk jeg ett lite håp igjen da jeg kjente det stikke bittebitte litt i livmora, men har ikke stukket noe særlig der siden rg5, men vet ikke om det skal stikke/strekke seg noe mer..? Eggstokkene har heller ikke herjet noe mer, de herjer kun når jeg kjenner virkeligvirkelig hardt etter :/ (Fordi tankegangen er særdeles negativ)... Idag har jeg fått blåst ut en million tankegang til min bestevenn, endte opp i tuting og latter.. Dette har virkelig vært en påkjenning på meg. Siden sprøytene har jeg prøvd og holde meg lavt i terrenget, men idag så klarte jeg ikke å holde fasaden der, syntes dette er drit tøff periode vi er i, det å kjenne etter, føle, tenke, synse og sist men ikke minst all ventingen.. Har stilt meg det spørsmålet om jeg virkelig vil gå igjennom dette igjen om ikke dette forsøket vil gå?!? -Men JA, det vil jeg for jeg er mer "erfaren" enn helt første gangen Livet er som 4 årstider, idag tidlig så var livet mitt som en kaldkald vinterdag i Hammerfest, der sola aldri er om vinteren... Men etter en prat med den bestevenninnen som vet hva hun skal si samt og gi meg råd, hun vet virkelig hva hun skal si for at jeg åpner meg, å i dag fikk jeg virkelig ut det jeg ønsket.. å jeg er virkelig positivt innstilt igjen. JEG er positiv Vi alle som er her er igjennom en tøff periode, vi får ikke det vi vil innerst inne. Det å føle seg "mislykket" blandt familie og venner syntes jeg til tider er sårt, når man ser andre produserer unger som det skulle ha vært en fabrikk ellers var det bare ett uhell.. Den sårer ennå mer.. Men VEIT dere hva? Jeg er positivt til sinns nå, tenker på hvor heldig vi er i Norge som har så dyktige mennesker på sykehuset til å hjelpe oss med å få det til, vi har herlige menner som støtter oss på det værste (selvom det ikke føles sånn til tider).. å sist men ikke minst, at vi har så mange som bryr seg, selvom de ordlegger seg litt feil til tider å vi reagerer på det! Vi er i en tøff periode alle sammen!! Dagens tanker ville bare ut idag
så gla' Skrevet 30. januar 2012 #184 Skrevet 30. januar 2012 God morgen jenter Deilig å få luftet tanker og følelser litt ordentlig noen ganger IdaPingPong Stay positive Rd 8 var en skikkelig møkkadag her også, men det har tatt seg opp igjen. I dag har jeg kommet til ikm dagen min om det hadde vært vanlig syklus. Kommer nok til å bli masse trusekikking i dagene som kommer. Men, har ikke på følelsen av at det er noe tantebesøk på vei heldigvis. Hun har vær så god å holde seg langt langt unna i månedene som kommer Testet negativit i dag igjen. I dag var det nesten så jeg greide å stirre frem en svak strek der, ha, ha Har heldigvis sluppet unna svettetokter i natt, og sovet hele natten igjennom. Det har jeg ikke gjort siden vi startet på sprøyter i desember. Gud så deilig å våkne ordentlig uthvilt Våknet heldigvis med den samme vonde smaken i munnen som jeg har hatt noen dager nå Nå skal jeg sette på litt kaffe, og den bør helst ikke smake godt, hi, hi Nå nærmer februar seg med stormskritt Rugedag 10 og bare 4 dager til positiv test, hi, hi Ha en fin rugedag alle sammen :)
IdaPingPong Skrevet 30. januar 2012 #185 Skrevet 30. januar 2012 Testet negativt i dag, håpet for min del borte :/ testdag i morgen!
så gla' Skrevet 30. januar 2012 #186 Skrevet 30. januar 2012 Testet negativt i dag, håpet for min del borte :/ testdag i morgen! Du må ikke miste håpet enda IdaPingPong. Det er flere som tester negativt helt frem til testedag. Er det 14 dager siden innsett i morgen? Så lenge tanta holder seg borte er det håp Heier på deg :)
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 30. januar 2012 #187 Skrevet 30. januar 2012 Testet negativ eg og:/ men eg vente på ukå.
så gla' Skrevet 30. januar 2012 #188 Skrevet 30. januar 2012 Testet negativ eg og:/ men eg vente på ukå. Dere må ikke miste troen helt så lenge dere ikke har kommet til testedag, og tanta holder seg borte. Det er fortsatt mulig å få positiv test
TanteTroll Skrevet 30. januar 2012 Forfatter #189 Skrevet 30. januar 2012 Enig med, så gla'! Krysser fingrene for deg fortsatt, IdaPingPong!
IdaPingPong Skrevet 30. januar 2012 #190 Skrevet 30. januar 2012 14 dager siden de tok ut eggene i morgen og 12 dager siden innsett Håper det går bra selvfølgelig.. Men gnisten blir jo liksom litt borte. Rett inn på Riksen i morgen så jeg får svar samme dag
TanteTroll Skrevet 30. januar 2012 Forfatter #191 Skrevet 30. januar 2012 At gnisten blir litt borte skjønner jeg selvfølgelig - har vært der mange ganger selv. Men siden det rett som det er leses om de som får sent positiv test, så må vi fortsette og krysse fingre og heie! Det kan jo skje mirakler
så gla' Skrevet 30. januar 2012 #192 Skrevet 30. januar 2012 Krysser alt jeg har for at du får gode nyheter på riksen i morgen IdaPingPong Heia Heia
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 30. januar 2012 #193 Skrevet 30. januar 2012 Da har tr meldt sin ankoms:/ håper eskimoene lever i mars:)
IdaPingPong Skrevet 30. januar 2012 #194 Skrevet 30. januar 2012 Da har tr meldt sin ankoms:/ håper eskimoene lever i mars:) Neeei, så kjedelig
TanteTroll Skrevet 30. januar 2012 Forfatter #195 Skrevet 30. januar 2012 Det var synd, Yasmin! Får håpe gulleggene ligger i fryseren!
Ele Skrevet 30. januar 2012 #196 Skrevet 30. januar 2012 Da har tr meldt sin ankoms:/ håper eskimoene lever i mars:) Dumme tr!! Mange som har gullegga sine på frys vettu, så det lover helt sikkert bra!
så gla' Skrevet 30. januar 2012 #197 Skrevet 30. januar 2012 At ikke den dumme tanta kan skjønne når hun er uvelkommen Håper som de andre her at gullegget er på frys. Neste gang er det din tur *klemme* Vet du når du er i gang med neste forsøk Yasmin?
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 30. januar 2012 #198 Skrevet 30. januar 2012 Er i gang om ca 30 dager:) glede meg allerede:) hvordan virke fryseforsøk? Har ikke tenkt øve de:) skal få opplegg å resept i posten men e jo klar som et egg:)
mars :-) Skrevet 30. januar 2012 #199 Skrevet 30. januar 2012 14 dager siden de tok ut eggene i morgen og 12 dager siden innsett Håper det går bra selvfølgelig.. Men gnisten blir jo liksom litt borte. Rett inn på Riksen i morgen så jeg får svar samme dag Ikke mist motet Ida PP... Kanskje vi ses på riksen i morgen da??? Enig i at så lenge tante rød ikke har kommet, er det håp!!!!! Krysser fingrene for deg
sologsommer Skrevet 30. januar 2012 #200 Skrevet 30. januar 2012 F........ Da har jeg fått mensen. Øv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå