Gå til innhold

Uttak/innsett/frys i uke 3. Skal vi møtes her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siste gang testede jeg helt!! negativ på rugedag 12, men på dag 14 var den positiv :)

"bare" 8 dage igen til test...........

ok. jeg tar en neste onsdag, dvs. bare 7 dage :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rugedag 5 i dag og hele 10 dager til reell testdag. Det er lenge det. Blir nok svidd av noen tester før det gitt ;)

Våknet i natt etter skikkelig mareritt om at det ikke var mulig å få noen positiv test denne gangen pga at ting var som de var (husker ikke hva/hvorfor) Men, var skikkelig lei meg når jeg våknet frysende og badet i svette. Huff, sånne drømmer vil vi ikke ha :(

Håper det ikke er noe dårlig tegn med de frysetoktene og svettingen i natt. Jeg bruker å få det 2 netter før tantebesøk. Bruker å være en sikker indikasjon på at hun kommer. Nei, får tenke positivt her. Se om det ikke er noe godis i et eller annet skap :D Ha en fin dag jenter :)

Skrevet

Satte Ovitrelle søndag 15, også tok jeg en graviditetstest idag.. Men det skal sier at jeg er såå nysgjerrig som overhoe mulig.. Har testdag om 6 dager, da har jeg ruga i 12 dager :D :D :D

Skrevet

Så har jeg er på rd 6..

Skrevet

Den nysgjerrigheten kjenner jeg godt til gitt :P Må nok bare leve med den ;) 6 dager går fort IdaPingPong :)

Skrevet

Jeg hadde masse symptomer sist og falt for test-trangen på rugedag 7 eller 8 tror jeg det var, slo i alle fall ut, tror det var eggløsningssprøyta som hang i så lenge til meg, for dagen etter var de negativ å det ble den helt ut. Ble forferdelig skuffa, har hatt så mange kjemiske før, så har hatt veldig mange opp og nedturer!

Denne gangen SKAL jeg TVINGE meg til å vente til rugedag 11! I CAN DO IT! (Prøver å overbevise meg selv)

Skrevet

Hvordan går det med dere? Symptomjakten er i gang ser jeg :)

Jeg har vært på kontroll i dag, for har hatt så luftsmerter de siste dagene. Hadde litt væske i buken og fortsatt litt store eggstokker, så jeg skulle ta det med ro og drikke mye. Får svar på blodprøver i morgen.

Så nå sitter jeg på rompa med pc på fanget med meeeeeget god samvittighet :D

Skrevet

Hei... Ja det er jo ikke til å unngå denne symtomjakten.... og sammenligner med sist jeg var gravid og når jeg bare liksom har fått mensen... noe er her ihvert fall, som ikke pleier å være fast kroppslig reakson på mensen.. men tiden vil vise, når det testes til tirsdag....

Så greit at du fikk oppklart hva som var med magen.. ikke noe gøy å ha sånne smerter.... Så ta det med ro ug rug med god samvittighet:-) Masse lykke til i morgen med svarene.... Håper du hærer fra deg da :)

Skrevet

Er nå på rugedag 3 (pluss innsettingsdag) Hadde noen syke smerter, stikkinger samt luft i magen de første par dagene. Men nå er jeg bare litt småøm og har bittelitt hovne pupper. Blir gal av å se etter symptomer, så har bestemt meg for å vente så lenge jeg kan med å teste meg....

Skrevet

Er nå på rugedag 3 (pluss innsettingsdag) Hadde noen syke smerter, stikkinger samt luft i magen de første par dagene. Men nå er jeg bare litt småøm og har bittelitt hovne pupper. Blir gal av å se etter symptomer, så har bestemt meg for å vente så lenge jeg kan med å teste meg....

Skriv deg på lista "Hvem tester i februar" charnelle! Det vil vel si at du tester dagen før meg, 5. februar...? :)

Skrevet

Eg e på RD 8 å klarte ikke å la være å teste i mårres:/ klare ikke å stole på disse testene eg:/ men vis dere vil se testen så ligger den på

http://lilletrille89.blogspot.com/ har fått så mangen skygge tester at eg stole ikke på di men tester jo allikevel:)

Skrevet

Jeg kan se den svake streken Yasmin :) Men, har du hatt skyggestreker uten å ha vært gravid tidligere? Det har jeg aldri opplevd....Har du hatt negative tester for å sjekke at el-sprøyta er ute av kroppen? Men, skulle jo tro den var ute nå altså, og de billig-strimlene er jo ikke hypersensitive heller vel? Dette er spennende altså :) Jeg venter på billig-strimler og håper de kommer med posten i dag. Har satt et glass fra morgenurinen på vent ;) Hadde helt blendahvit test i går, så her skal det bare gå en vei :D

Skrevet

Jeg våknet forresten med pupper som kjennes ut som de sitter under armene, og supervond smak i munnen som ikke går bort. Kaffen smaker helt for jævlig vondt. Det er skikkelig dårlig gjort om dette er bivirkninger altså. Da burde de jo ha kommet før, eller?

Skrevet

Vis du ser på 2011 bloggen så hadde eg en teit stek der en gang:/ kan jo ha vert kjemisk eg har hatt før:/ disse testene måler fra 25 trur eg, litt sensitive men ikke sånn som du får tak i på 10 å sånn:) aldri vert nær en graviditet før eg så e jo litt spennende nå når eg vett et befruktet egg ble lagt i toppen av livmoren:) eg vil eg pleie å kjenne at mensen kommer ei uke før den kommer med mensenmuringer å ømme pupper men puppene e ikke ømme nå:) så håpe de e positivt:) pluss har hatt stikkinger i livmoren siden lørdag-søndag sånn av og til på dagene:)

Skrevet

Blir helt ør i hodet av dere jeg! Humre.. ;) Jeg hadde krystallklar positiv test på ferskforsøket på dag 14, for så å blø. Stoler hverken på tester eller symptomer. Men nå skal jeg slutte å blande meg og heller krysse fingrene litt ekstra for at dere skal unngå skuffelse. ;)

Skrevet

He, he, ikke greit Puma ;) Kjenner selvfølgelig til alle risikoer ved for tidlig testing osv., og har vært så mye på symptomjakt og deltatt på x-antall testefester, at jeg vet jeg tåler å se en negativ test ;) Jeg forventer faktisk å få noen negative tester ;) Og samme hvilken dag du tester positiv på, så vil risikoen for at det skal ende galt, alltid være til stede. Jeg har hatt både SA, MA og for tidlig fødsel hvor babyen vår døde etter to dager, og vet at når det endelig blir positiv test, da vil frykten komme uansett. I mellomtiden lever jeg i håpet, og prøver å være positiv :) Så, når det kommer til stykket, tror jeg at jeg har begge bena godt plassert under meg ;) Masse lykke til til oss alle :D :D :D

Skrevet

Godt å høre! Dere er tøffe som makter. Bare unner dere så veldig å slippe unødvendige skuffelser. :) Ikke lenge igjen av januar nå, og jeg skal heie fram positive tester! ;D

Skrevet

Så gla. Som sakt har jeg ingen!! symptomer :( men da jeg var gravid var det første som "ramte" meg, smaken av kaffe. Jeg som elsker kaffe og plutselig luktede det vondt og jeg kunne virkelig ikke tenke meg og drikke bare en kopp av det :)

Er der flere der er ramt av dårlig humør??

Jeg bjeffer av både mann og søn, gleder mig til denne føleselskarusellen er ovre :)

Skrevet

Hei sologsommer :) Du skal se at symptomene dukker opp snart ;) Er du kommet til rugedag 8? Og, når symptomene kommer nå, da er det fordi det er spire på gang vet du :D

Her er humøret på topp :D Nesten så jeg føler meg litt "høy" på et eller annet ;)

Nå kom postbilen, så da skal jeg ut og sjekke om det kom noen tester i dag :P

Skrevet

så spændende. Krysser fingre :) :) :) :) :)

Var de der??

Skrevet

Rd 7 og 11 dager siden eggløsningssprøyta ble satt, puppene gikk litt ned og ikke ømme noe mer for 2 dager siden, i går kveld så ble de vonde igjen, det er vondest om kvelden :/ Men nå er det bare 5 dager igjen til blodprøven på Riksen, også er det helg og da går dagene fortere :) Par tester i helgen vet jeg kommer til å brennes av, å si noe annet er jo bare å lure meg selv. Venter på tester fra postmannen, men han leverte ikke noe idag, å det er deilig kjenner jeg, så slapp jeg å analysere den graviditetstesten i 2-3 timer :P

Men om jeg er positiv eller negativ, om jeg analyserer eller ikke så vil fallhøyden uansett bli stor om negativ test.. Men som sagt så er mensen ikke velkommen her!!

Ha en fin dag ladys :)

Skrevet

Testene var der :D Men, akkurat som forventet - den ble negativ ;) Da blir det ny test i morgen :D;):P Den SKAL bli positiv til slutt altså, hi, hi :wub:

Skrevet

øv øv øv, men der er stadig håp!!

Jeg er jo et godt bevis!! negativ på rd 12 men positiv på rd 14

lykke til

Skrevet

Eg kjenne at om de ikke går så går de ikke men positive tester e kjekke å få sikkert:) stole ikke på den eg tok men eg ser fremover å tester på ny i måren å videre:) teste dag på tirsdag (14 dager etter innsett) men de e på søndag de e 14 dager siden befruktning så eg følger heller dager fra egguttak siden uka kommer 14 dager etter er til vanlig:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...