TanteTroll Skrevet 31. januar 2012 Forfatter #226 Skrevet 31. januar 2012 Æsj - det var synd mars... Får håpe neste runde blir mer fruktbar både for deg og de andre som testet negativt i januar. Var innom testelista for februar, og vi er jammen hele 5 stykker som har testdag på fredag.
mars :-) Skrevet 31. januar 2012 #227 Skrevet 31. januar 2012 Hei. Takk takk alle sammen.. Ble en skikkelig nedtur ja.. men det er bare å begynne å tenke positivt igjen.... Kan ikke stoppe nå! Så spennende med testing på fredag Rugekassa og dere andre... Gleder meg til å se må jo bare bli treff for dere, for de negative testene har vi i januar brukt opp for dere For vår del er det innsetting i uke 12 igjen og det er jo ikke sååååå lenge til!! Krysser virkelig fingrene for dere februartestere!!! Klem
sologsommer Skrevet 31. januar 2012 #228 Skrevet 31. januar 2012 Mars. Så trist og dumt!!! Når skal du igang igjen? regner med at jeg skal starte på spray om 21 dage eller
mars :-) Skrevet 31. januar 2012 #229 Skrevet 31. januar 2012 Mars. Så trist og dumt!!! Når skal du igang igjen? regner med at jeg skal starte på spray om 21 dage eller Hei sologsommer.... Ja, det er trist og dumt, men desverre ingen ting å gjøre.. det rare er at jeg liksom føler meg gravid... hmmmm prøven i dag kan vel ikke være feil??? Spray om 21 dager ja... da er det uttak i uke??? Jeg skal ha frys forsøk i uke 12... Hvor holder du til? Klem
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 31. januar 2012 #230 Skrevet 31. januar 2012 Trur eg og får frys innsett i uke 11-12:)
mars :-) Skrevet 31. januar 2012 #231 Skrevet 31. januar 2012 Trur eg og får frys innsett i uke 11-12:) Oj, det blir spennende..... Det er jo ikke sååå lenge til da... Har du hatt frys forsøk før??
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 31. januar 2012 #232 Skrevet 31. januar 2012 Aldri:) men satse på at vis egge overleve tining så skal de vel virke:) Hehe.
mars :-) Skrevet 31. januar 2012 #233 Skrevet 31. januar 2012 Aldri:) men satse på at vis egge overleve tining så skal de vel virke:) Hehe. ja vi får vel satse på det.. hvor mange har du på frys???
sologsommer Skrevet 31. januar 2012 #234 Skrevet 31. januar 2012 Jeg har ingen på frys. Har få og dårlige egg (AMH på 1) Vi er igang privat i DK Tror faktisk også det bliver uke 12 på oss
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 31. januar 2012 #235 Skrevet 31. januar 2012 Har 2 stk. E ikke så mangen men håpe de duge:)
mars :-) Skrevet 31. januar 2012 #236 Skrevet 31. januar 2012 Har 2 stk. E ikke så mangen men håpe de duge:) Samme her.. men fikk beskjed om at hvis de ble brukbare ved opptining så satt de inn to stk.... blir spennende... håper bare de overleverer det da...
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 31. januar 2012 #237 Skrevet 31. januar 2012 Eg e ikke mer en 22år så trur ikke di vil sette inn 2 men håpe jo på de for å få litt større sjanse den måneden:)
mars :-) Skrevet 31. januar 2012 #238 Skrevet 31. januar 2012 Jeg har ingen på frys. Har få og dårlige egg (AMH på 1) Vi er igang privat i DK Tror faktisk også det bliver uke 12 på oss Det blir spennende... vi får satse på at det klaffer for oss i uke 12!!!! Er det bedre i DK???
mars :-) Skrevet 31. januar 2012 #239 Skrevet 31. januar 2012 Eg e ikke mer en 22år så trur ikke di vil sette inn 2 men håpe jo på de for å få litt større sjanse den måneden:) Skjønner.. ja alder har jo noe å si.. jeg er 34, så da er det sikkert derfor de gjør det, hvis begge overlever.... håper de gjør det, og at det blir to
sologsommer Skrevet 31. januar 2012 #240 Skrevet 31. januar 2012 Om det er bedre i DK? Svært og si, men jeg har troen på AHA. Prøvede 5 gange i Norge, uten suksess, men klaffede første gang i DK Det er nå 7 år siden og jeg har blitt 38, så har vel ikke de beste odds. Har dere barn fra før?
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 31. januar 2012 #241 Skrevet 31. januar 2012 Skal spør om innsett av begge eggene men tvile på de:/ di e litt strenge i Haugesund hehe
så gla' Skrevet 1. februar 2012 #242 Skrevet 1. februar 2012 God morgen jenter Negativ test i dag også. Herregud jeg er glad testedag egentlig ikke er før fredag. Mye kan jo skje frem til det Ellers føler jeg meg overhodet ikke gravid. Det er ikke antydning til hverken murringer eller så mye som en øm pupp en gang Men, klamrer meg fast til håpet ennå Ha en fin onsdag alle sammen
mars :-) Skrevet 1. februar 2012 #243 Skrevet 1. februar 2012 God morgen jenter Negativ test i dag også. Herregud jeg er glad testedag egentlig ikke er før fredag. Mye kan jo skje frem til det Ellers føler jeg meg overhodet ikke gravid. Det er ikke antydning til hverken murringer eller så mye som en øm pupp en gang Men, klamrer meg fast til håpet ennå Ha en fin onsdag alle sammen Uff.. men som du sier.. Ikke fredag enda... Krysser fingrene for at det blir en positiv test på fredag
mars :-) Skrevet 1. februar 2012 #244 Skrevet 1. februar 2012 Om det er bedre i DK? Svært og si, men jeg har troen på AHA. Prøvede 5 gange i Norge, uten suksess, men klaffede første gang i DK Det er nå 7 år siden og jeg har blitt 38, så har vel ikke de beste odds. Har dere barn fra før? Hva er egentlig AHA?? Ja vi har ei jente på 6 år... som kom på den naturlige måten.... Krysser fingrene for at det klaffer nå da :-) Bor dere liksom litt i DK i tiden rundt forsøket da eller??? Hvordan legges det egentlig opp??
sologsommer Skrevet 1. februar 2012 #245 Skrevet 1. februar 2012 Mars. AHA gjøres ved at de etser/skraper litt på egget før det settes tilbake. Det skal gjøre det lettere for egget og sprekke, så det kan feste seg. Man tar allt av UL osv heroppe. Reiser ned dagen før uttak og kan reise hjem igjen samme dag som eggene er satt tilbake. Lykke til!
mars :-) Skrevet 1. februar 2012 #246 Skrevet 1. februar 2012 Mars. AHA gjøres ved at de etser/skraper litt på egget før det settes tilbake. Det skal gjøre det lettere for egget og sprekke, så det kan feste seg. Man tar allt av UL osv heroppe. Reiser ned dagen før uttak og kan reise hjem igjen samme dag som eggene er satt tilbake. Lykke til! Skjønner... og det gjør de altså ikke her i norge.... Må en liksom igjennom en helt ny papirmølle for å få plass i DK??
sologsommer Skrevet 1. februar 2012 #247 Skrevet 1. februar 2012 Nei da. Det er privat, så koster jo litt Ringer inn på mens og starter 21 dage senere på nesespray. En god ide og maile/snakke med de først ang. din "historie" Det er ikke lov og utføre AHA her i Norge.
mars :-) Skrevet 1. februar 2012 #248 Skrevet 1. februar 2012 Nei da. Det er privat, så koster jo litt Ringer inn på mens og starter 21 dage senere på nesespray. En god ide og maile/snakke med de først ang. din "historie" Det er ikke lov og utføre AHA her i Norge. Skjønner.... Da er det jo ikke så ille tid da.. pleier det å være ventetid?? har du noe ca pris??? tenker at det for koste hva det koster, det er absolutt verd det!!
så gla' Skrevet 1. februar 2012 #249 Skrevet 1. februar 2012 sologsommer går til klinikk Maigaard http://www.maigaard.dk/ Jeg har selv vært der to ganger i forbindelse med AIH, og de virker kjempeflinke. Veldig trivelig og aldri noe stress. Prismessig er det ikke lengre noe særlig billigere enn Norge på ivf/isci, men de har gode resultater og tilbyr behandlinger som ikke Norge gjør (AHA). Jeg har aldri opplevd ventetid der. Som sologsommer sa, lønner det seg å ta kontakt med dem på mail. Fortell din historie, og legg ved alt av papirer du har i forhold til utredningen (blodprøver, sædprøve, lap osv). På siden deres ser du hvilke norske gynekologer de samarbeider med i Norge. Vi valgte Aleris nå fordi jeg synes det ble veldig slitsomt å reise til Danmark, samt at jeg ble stresset i forhold til om båten gikk osv. Vi tar speedbåten fra Larvik som ikke tar så lang tid, men med vinter i Norge er det jo ikke alltid mulig å komme seg over
mars :-) Skrevet 1. februar 2012 #250 Skrevet 1. februar 2012 sologsommer går til klinikk Maigaard http://www.maigaard.dk/ Jeg har selv vært der to ganger i forbindelse med AIH, og de virker kjempeflinke. Veldig trivelig og aldri noe stress. Prismessig er det ikke lengre noe særlig billigere enn Norge på ivf/isci, men de har gode resultater og tilbyr behandlinger som ikke Norge gjør (AHA). Jeg har aldri opplevd ventetid der. Som sologsommer sa, lønner det seg å ta kontakt med dem på mail. Fortell din historie, og legg ved alt av papirer du har i forhold til utredningen (blodprøver, sædprøve, lap osv). På siden deres ser du hvilke norske gynekologer de samarbeider med i Norge. Vi valgte Aleris nå fordi jeg synes det ble veldig slitsomt å reise til Danmark, samt at jeg ble stresset i forhold til om båten gikk osv. Vi tar speedbåten fra Larvik som ikke tar så lang tid, men med vinter i Norge er det jo ikke alltid mulig å komme seg over Skjønner... Tusen takk for masse nyttig informasjon.. Greit å høre litt i forhold til andre muligheter, om ikke dette i Norge skulle føre frem Masse lykke til med testing og videre ruging.. Har du hørt eller opplevd noen som har tatt blodprøve som ikke viste stigning i HCG og som allikevel har vært gravide???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå