TanteTroll Skrevet 27. januar 2012 Forfatter #151 Skrevet 27. januar 2012 Jeg trekker tilbake at luftsmertene har gitt seg! Men det er greit! Så litt andre steder at det var div fokusproblemer rundt og kring. Jeg har hatt noen forsøk nå, og det jeg drømmer omhver eneste gang - det er et kamera inni livmora kobla rett til hjernen sånn at jeg kunne fulgt med hele tiden Som et reality-show!
Ele Skrevet 27. januar 2012 #152 Skrevet 27. januar 2012 Hehehe, Rugekassa, love it!! Jeg skulle gjerne hatt en av-knapp jeg, så jeg kunne slutta å tenkt på det og bare gjort jobben min, for fysisk er jeg helt ok så langt denne gangen!
Nurse77 Skrevet 27. januar 2012 #153 Skrevet 27. januar 2012 Ele: Jeg er nok i en uvanlig situasjon på dette forumet, da dette er mitt første forsøk på at få barn nr 3. Har ei jente som ble laget på første Ivf-forsøk i 2006. Jenta ble født i 2007. Vi var igang igjen i 2009 og fikk en sønn etter ett fersk og et fryseforsøk. Vi hadde to embryo igjen etter forrige runden, som vi nå er igang med. Føler meg litt teit som vil ha flere når jeg allerede har to nydelige barn, men sånn er det... Har du hatt mange forsøk, Ele?
IdaPingPong Skrevet 27. januar 2012 #154 Skrevet 27. januar 2012 Jeg trekker tilbake at luftsmertene har gitt seg! Men det er greit! Så litt andre steder at det var div fokusproblemer rundt og kring. Jeg har hatt noen forsøk nå, og det jeg drømmer omhver eneste gang - det er et kamera inni livmora kobla rett til hjernen sånn at jeg kunne fulgt med hele tiden Som et reality-show! Hahahahahaha, kamera ja, hahahahahaha.. Da hadde jeg sett tom ut for jeg hadde konstant kikka i dem kameraet :P
Ele Skrevet 27. januar 2012 #155 Skrevet 27. januar 2012 Ele: Jeg er nok i en uvanlig situasjon på dette forumet, da dette er mitt første forsøk på at få barn nr 3. Har ei jente som ble laget på første Ivf-forsøk i 2006. Jenta ble født i 2007. Vi var igang igjen i 2009 og fikk en sønn etter ett fersk og et fryseforsøk. Vi hadde to embryo igjen etter forrige runden, som vi nå er igang med. Føler meg litt teit som vil ha flere når jeg allerede har to nydelige barn, men sånn er det... Har du hatt mange forsøk, Ele? Jeg har ingen barn jeg da, uforklarlig, vært prøver i 3 år nå! Har hatt et langt regime, fikk ut 10 egg og bare ett ble noe av, men ingen graviditet. Dette er mitt andre forsøk, kort regime, 1 superegg satt inn og 8 på frys!
Nurse77 Skrevet 27. januar 2012 #156 Skrevet 27. januar 2012 Oj, 8 egg på frys, det er jo superbra!! Greit å ha noe på lur til senere;) Det blir spennende i neste uke!
Ele Skrevet 27. januar 2012 #157 Skrevet 27. januar 2012 Oj, 8 egg på frys, det er jo superbra!! Greit å ha noe på lur til senere;) Det blir spennende i neste uke! Sukk, spenning is my middle name for tiden! Og jeg liker det IKKE!
så gla' Skrevet 28. januar 2012 #158 Skrevet 28. januar 2012 God morgen jenter Hvordan går det med dere? Her ble det nok en negativ test på morgenen. Lurer på om det kan være noe feil med dette partiet med tester jeg altså Jeg har hatt en skikkelig urolig natt selv om jeg bare har vært våken for å gå på do ên gang. Da jeg våknet 0530 var det fordi sambo vekkket meg. Jeg hadde vært så urolig og ynket meg og han lurte på om alt sto bra til. Jeg badet i svette.... Kliss våt i håret og sengetøyet likeså Vet jeg har drømt, men husker ikke hva. Det første jeg la merke til da jeg sto opp var at puppene ikke var pittelitt ømme en gang. Blir de det nå, er det vel fordi jeg går og klemmer og kjenner etter hele tiden Puh, mer enn noen gang skulle jeg ønske at testedagen sto for døra. Men, det er vel bare å smøre seg med tålmodighet Ha en fin lørdag alle sammen
Ele Skrevet 28. januar 2012 #159 Skrevet 28. januar 2012 God morgen jenter Hvordan går det med dere? Her ble det nok en negativ test på morgenen. Lurer på om det kan være noe feil med dette partiet med tester jeg altså Jeg har hatt en skikkelig urolig natt selv om jeg bare har vært våken for å gå på do ên gang. Da jeg våknet 0530 var det fordi sambo vekkket meg. Jeg hadde vært så urolig og ynket meg og han lurte på om alt sto bra til. Jeg badet i svette.... Kliss våt i håret og sengetøyet likeså Vet jeg har drømt, men husker ikke hva. Det første jeg la merke til da jeg sto opp var at puppene ikke var pittelitt ømme en gang. Blir de det nå, er det vel fordi jeg går og klemmer og kjenner etter hele tiden Puh, mer enn noen gang skulle jeg ønske at testedagen sto for døra. Men, det er vel bare å smøre seg med tålmodighet Ha en fin lørdag alle sammen Er ikke du på rugedag 8 nå....?? Er veeeeeldig lenge til testdag da, og den har kjempegod tid til å bli positiv til da ja!!
så gla' Skrevet 28. januar 2012 #160 Skrevet 28. januar 2012 God morgen jenter Hvordan går det med dere? Her ble det nok en negativ test på morgenen. Lurer på om det kan være noe feil med dette partiet med tester jeg altså Jeg har hatt en skikkelig urolig natt selv om jeg bare har vært våken for å gå på do ên gang. Da jeg våknet 0530 var det fordi sambo vekkket meg. Jeg hadde vært så urolig og ynket meg og han lurte på om alt sto bra til. Jeg badet i svette.... Kliss våt i håret og sengetøyet likeså Vet jeg har drømt, men husker ikke hva. Det første jeg la merke til da jeg sto opp var at puppene ikke var pittelitt ømme en gang. Blir de det nå, er det vel fordi jeg går og klemmer og kjenner etter hele tiden Puh, mer enn noen gang skulle jeg ønske at testedagen sto for døra. Men, det er vel bare å smøre seg med tålmodighet Ha en fin lørdag alle sammen Er ikke du på rugedag 8 nå....?? Er veeeeeldig lenge til testdag da, og den har kjempegod tid til å bli positiv til da ja!! Jo da, rd 8 Lenge til testedag 3.2
TanteTroll Skrevet 28. januar 2012 Forfatter #162 Skrevet 28. januar 2012 Her er det rugedag 8. Tradisjonen tro til nå en drit-treig dag... Blæææææ! Er det bare så gla' som har hatt testefest i dag? Yasmin da? Ha en fin lørdag
IdaPingPong Skrevet 28. januar 2012 #163 Skrevet 28. januar 2012 Jeg testa i dag på IKKE morgenurin.. Ble test etter stort glass saft og kopp te, var nærmest hvitt, ble negativ (som forventa). Puppene er fortsatt vonde og ømme,er ennå noen dager igjen :) jeg er hvertfall positiv..
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 28. januar 2012 #164 Skrevet 28. januar 2012 Eg har på tirsdag eg:) men trur eg har hatt en kjemisk:/ men men har jo 2 på frys:) hvor lenge må me vente på fryse forsøk vis de e de eg må neste?
IdaPingPong Skrevet 28. januar 2012 #165 Skrevet 28. januar 2012 Hvorfor tror du det Yasmin? Hvordan får man det??
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 28. januar 2012 #166 Skrevet 28. januar 2012 Fikk posetiv test på torsdag å blir berre svakere for hver dag nå. Egge slapp nok taket:/ har ikke hatt stikkinger i livmoren siden onsdag. Då kjente eg stikkene godt å så forsvant di, å i går fikk eg mensen smerter. Ikke fått uka da men:)
IdaPingPong Skrevet 28. januar 2012 #167 Skrevet 28. januar 2012 Når satte du eggløsningssprøyten da???
så gla' Skrevet 28. januar 2012 #168 Skrevet 28. januar 2012 Huff, kjedelig med tester som blir mer og mer negative nå Yasmin Kan kanskje ikke være så mange grunner til det Eggløsningssprøyta er vel garantert ute nå? Du testet negativt et par dager før det kom en positiv, eller ? Er det billigstrimler du tester med?
Puma - sprekker snart! Skrevet 28. januar 2012 #169 Skrevet 28. januar 2012 Det var heller sprøyta enn kjemisk. Det er jo lenge til du skal teste!
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 28. januar 2012 #170 Skrevet 28. januar 2012 Testet posetiv 12 dager etter ovitrelle ble satt. Kan vel ikke være at den henge så godt puma?
Ele Skrevet 28. januar 2012 #171 Skrevet 28. januar 2012 Testet posetiv 12 dager etter ovitrelle ble satt. Kan vel ikke være at den henge så godt puma? Hmmmm, til meg sa de "opp til" 10 dager i alle fall...
så gla' Skrevet 28. januar 2012 #172 Skrevet 28. januar 2012 På Aleris ble vi innstendig bedt om ikke å teste før 14 dager etter innsett fordi ovitrelle kunne sitte i så lenge. Kan det være en mulighet for at det er det den har gjort hos deg da Yasmin? Du må i hvert fall ikke avskrive noe før testedag. Når skulle du teste igjen? Jeg heier på deg
Puma - sprekker snart! Skrevet 28. januar 2012 #173 Skrevet 28. januar 2012 Hm, nei ikke godt å vite, men om testen er negativ på testdag vil de nok ikke se det som kjemisk, om jeg har forstått det riktig. Det sa de iallefall til meg - at det er ikke meningen vi skal forholde oss til testresultater før testdag. Du har mange dager på å få pos test enda..
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 28. januar 2012 #174 Skrevet 28. januar 2012 Ska prøve å ikke teste før test dag nå da:)
IdaPingPong Skrevet 28. januar 2012 #175 Skrevet 28. januar 2012 Noen her som opplever og ha sprengte pupper om kvelden? Da er de harde og blodårene syntes skikkelig på hele puppen.. å jeg har funnet ut at jo mer jeg tenker på at jeg er redd mensen skal komme jo mer kjenner jeg etter og "kjenner" at jeg har mensenmurringer, men egentlig så har jeg ikke det.. For har jeg litt å gjøre så er alt glemt.. Pokkers hode som leker med en midt oppi det hele God natt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå