IdaPingPong Skrevet 26. januar 2012 #126 Skrevet 26. januar 2012 Begynner og bli engstelig for at mensen melder sin ankomst :'( Murring i ene eggstokken :(
TanteTroll Skrevet 26. januar 2012 Forfatter #127 Skrevet 26. januar 2012 Men så lenge mensen ikke kommer, IdaPingPong - da er det fortsatt håp Krysser fingrene!
så gla' Skrevet 27. januar 2012 #129 Skrevet 27. januar 2012 Da har jeg stirret i hjel nok en test blendahvit den og gitt Vet ikke hvor mye det har å si at det bare er 3 timer siden jeg tisset sist jeg. Men, det er jo umulig å holde seg lengre Spent på din nå Yasmin IdaPingPong: Jeg har alltid murringer de første ukene da jeg er gravid. Klin likt vanlig mensmurring. Ikke gi opp håpet ennå
IdaPingPong Skrevet 27. januar 2012 #130 Skrevet 27. januar 2012 Rd 8 idag, lyst til å ta en test, men altså, hva er morgen urin? Når jeg tisset i natt kl 04 eller idag 09??
så gla' Skrevet 27. januar 2012 #131 Skrevet 27. januar 2012 Det spiller ingen rolle om du tester kl 04 eller kl 09 IdaPingPong, men du bør helst ikke ha vært på toalettet på minst 4 timer. Dette for at konsentrasjonen av hcg i urin skal være målbar. Du bør heller ikke ha drikki i løpet av disse 4 timene. Tester du i dag ? I morgen ? Lykke til
IdaPingPong Skrevet 27. januar 2012 #132 Skrevet 27. januar 2012 Ahhh, godt jeh tok vare på den fra 09, håper jeg får testene i posten om 1 time, ellers må jeg gå på apoteket.. Er såååå nysgjerrig...
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 27. januar 2012 #133 Skrevet 27. januar 2012 Eg tok en test i dag men såg ikke at de var noe som var i veien på teste ruten før etter på så eg irriterte meg sånn at eg åpnet hele testen me en gang:/ streken var mye lysere i dag:/ men kan de være fordi eg åpnet den me en gang? Vis ikke så får eg vel berre teste videre å se om ukå komme:/ har 2 egg på frys så de e ikke så gale om de ikke går nå
så gla' Skrevet 27. januar 2012 #135 Skrevet 27. januar 2012 Håper du får tester i posten i dag da IdaPingPong Kjenner igjen den testetrangen he, he Lykke til Yasmin: Var det noe galt med testen? Du må slettes ikke miste håpet nå da. Men, kanskje ta en testefri dag i morgen Ha, ha - akkurat som vi ikke vet det Rugekassa Deilig å være gal
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 27. januar 2012 #136 Skrevet 27. januar 2012 Låg noe svart på glasset som eg ikke fikk vekk Hehe kan ikke gi meg me testingen nå spennende å se ka så skjer:)
Ele Skrevet 27. januar 2012 #137 Skrevet 27. januar 2012 Jeg begynte på dag 8 sist, stappa full av symptomer og overbevist om at jeg var gravid testa jeg positivt. På dag 9 testa jeg negativt og det fortsatte til mensen kom. Jeg var heeeeelt knust, kunne spart meg den positive testen, gjorde bare alt verre syntes jeg! Denne gangen SKAL jeg vente til dag 11 altså... Hjelp meg å vær sterk folkens!!
Puma - sprekker snart! Skrevet 27. januar 2012 #138 Skrevet 27. januar 2012 Min erfaring også, ele - skaper forventninger de testene...
Nurse77 Skrevet 27. januar 2012 #139 Skrevet 27. januar 2012 Ele: jeg skal hjelpe deg! Vi satte vel inn egg likt?! (mandag). Jeg satser på test på dag 12, altså neste lørdag. Leeeenge til, men jeg tør ikke teste før, pga "berg-og dalbane-effekten"...
Ele Skrevet 27. januar 2012 #140 Skrevet 27. januar 2012 Ele: jeg skal hjelpe deg! Vi satte vel inn egg likt?! (mandag). Jeg satser på test på dag 12, altså neste lørdag. Leeeenge til, men jeg tør ikke teste før, pga "berg-og dalbane-effekten"... Ja, satte inn mandag! Da tester vi samme dag Nurse77, lørdag blir testedagen vår! Hvor mange forsøk har du hatt?
IdaPingPong Skrevet 27. januar 2012 #141 Skrevet 27. januar 2012 Da blir testingen utsatt, siden testene ikke har kommet i posten, å jeg går ikke å kjøper fler tester.. Så da blir det evt testing i morgen vis de kommer ellers så blir det venting til testdagen til tirsdagen
Ele Skrevet 27. januar 2012 #142 Skrevet 27. januar 2012 Da blir testingen utsatt, siden testene ikke har kommet i posten, å jeg går ikke å kjøper fler tester.. Så da blir det evt testing i morgen vis de kommer ellers så blir det venting til testdagen til tirsdagen Hvor har du bestilt tester? Bestilte for en stund siden på billigetester eller noe slikt, de kom lynraskt!
IdaPingPong Skrevet 27. januar 2012 #143 Skrevet 27. januar 2012 Jeg bestilte fra billigtester.com/billigtest.com, har også opplevd det før at de kommer lynraskt, fikk mail på tirsdag at ordren var sendt så burde ha kommet i går egentlig?! Men de sendes fra svergie, menmen, de kommer når de kommer.. Mannen ble litt irritert at jeg ville teste nå Skulle være spennende dette Jaja, kanskje jeg klarer og holde ut 4 dager til?!?... Er for det beste og slippe å analysere den pinnen kanskje?? Nå er det helg, å da går 3 dager kjapt :) Måtte 2012 bli ett baby boom år
Ele Skrevet 27. januar 2012 #144 Skrevet 27. januar 2012 Jeg bestilte fra billigtester.com/billigtest.com, har også opplevd det før at de kommer lynraskt, fikk mail på tirsdag at ordren var sendt så burde ha kommet i går egentlig?! Men de sendes fra svergie, menmen, de kommer når de kommer.. Mannen ble litt irritert at jeg ville teste nå Skulle være spennende dette Jaja, kanskje jeg klarer og holde ut 4 dager til?!?... Er for det beste og slippe å analysere den pinnen kanskje?? Nå er det helg, å da går 3 dager kjapt :) Måtte 2012 bli ett baby boom år Sikkert ikke så dumt å vente nei, alltid lurt å vente så lenge som man klarer tror jeg, klok (eller, kanskje ikke...) av skade!
TanteTroll Skrevet 27. januar 2012 Forfatter #145 Skrevet 27. januar 2012 Forresten så har jeg glemt å oppdatere at blodprøvene mine var fine. Og det jobbes fortsatt godt i magen selv om luftsmertene heldigvis har gitt seg! Om en uke har jeg svaret (hvis ikke mensen dukker opp før det. Håper ikke )!
mars :-) Skrevet 27. januar 2012 #146 Skrevet 27. januar 2012 Begynner og bli engstelig for at mensen melder sin ankomst :'( Murring i ene eggstokken :( Nei, Nei og Nei..... Den kommer IKKE!!!!!!! Slapp av og tenk positivt!!! Klem
mars :-) Skrevet 27. januar 2012 #147 Skrevet 27. januar 2012 Jeg bestilte fra billigtester.com/billigtest.com, har også opplevd det før at de kommer lynraskt, fikk mail på tirsdag at ordren var sendt så burde ha kommet i går egentlig?! Men de sendes fra svergie, menmen, de kommer når de kommer.. Mannen ble litt irritert at jeg ville teste nå Skulle være spennende dette Jaja, kanskje jeg klarer og holde ut 4 dager til?!?... Er for det beste og slippe å analysere den pinnen kanskje?? Nå er det helg, å da går 3 dager kjapt :) Måtte 2012 bli ett baby boom år Hold ut!!! Ikke lenge til testdagen nå... Grugleder meg til tirsdag!!!
IdaPingPong Skrevet 27. januar 2012 #148 Skrevet 27. januar 2012 Jeg bestilte fra billigtester.com/billigtest.com, har også opplevd det før at de kommer lynraskt, fikk mail på tirsdag at ordren var sendt så burde ha kommet i går egentlig?! Men de sendes fra svergie, menmen, de kommer når de kommer.. Mannen ble litt irritert at jeg ville teste nå Skulle være spennende dette Jaja, kanskje jeg klarer og holde ut 4 dager til?!?... Er for det beste og slippe å analysere den pinnen kanskje?? Nå er det helg, å da går 3 dager kjapt :) Måtte 2012 bli ett baby boom år Hold ut!!! Ikke lenge til testdagen nå... Grugleder meg til tirsdag!!! Jeg veeet, jeg er såå spent :) Så mangemange tanker rundt dette.. :/ Do besøkene er alltid "spennende"
mars :-) Skrevet 27. januar 2012 #149 Skrevet 27. januar 2012 Jeg bestilte fra billigtester.com/billigtest.com, har også opplevd det før at de kommer lynraskt, fikk mail på tirsdag at ordren var sendt så burde ha kommet i går egentlig?! Men de sendes fra svergie, menmen, de kommer når de kommer.. Mannen ble litt irritert at jeg ville teste nå Skulle være spennende dette Jaja, kanskje jeg klarer og holde ut 4 dager til?!?... Er for det beste og slippe å analysere den pinnen kanskje?? Nå er det helg, å da går 3 dager kjapt :) Måtte 2012 bli ett baby boom år Hold ut!!! Ikke lenge til testdagen nå... Grugleder meg til tirsdag!!! Jeg veeet, jeg er såå spent :) Så mangemange tanker rundt dette.. :/ Do besøkene er alltid "spennende" Ja disse do besøkene ja.. holder med deg i det!!!
Ele Skrevet 27. januar 2012 #150 Skrevet 27. januar 2012 Huff, ja å gå på do når man håper på at mensen ikke kommer er slitsomt! "Skimter jeg blod der?? Er det litt rødt??" Bah, samme stirringen som om kan kaaaanskje ser en skyggestrek på testen om man legger godviljen til liksom!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå