Ele Skrevet 23. januar 2012 #76 Skrevet 23. januar 2012 Hei sologsommer! På mitt andre ivf forsøk hadde jeg INGEN symptomer - ikke ømme pupper en gang. Det er den eneste gangen jeg har blitt gravid. Mistet mellom uke 5 og 6, men det har jo ikke noe å si i forhold til sympromene i forkant. Gratulerer, ele, og velkommen i rugeklubben Når skal du teste? Offisiell testedag er 6. februar, men kommer nok til å teste 4. februar, passer bra på en lørdag!
IdaPingPong Skrevet 23. januar 2012 #77 Skrevet 23. januar 2012 Hei ladys, jeg maser og maser her i min uvitende verden.. Har tatt graviditetstest i dag og den viste POSITIV på rd 4, men kan testen ha blitt påvirket av noe annet enn en baby i magen??
Ele Skrevet 23. januar 2012 #78 Skrevet 23. januar 2012 Hei ladys, jeg maser og maser her i min uvitende verden.. Har tatt graviditetstest i dag og den viste POSITIV på rd 4, men kan testen ha blitt påvirket av noe annet enn en baby i magen?? Eggløsningssprøyta vises på graviditetstest og den sitter nok ofte i rundt 10 dager etter den ble satt...
IdaPingPong Skrevet 23. januar 2012 #79 Skrevet 23. januar 2012 Hei ladys, jeg maser og maser her i min uvitende verden.. Har tatt graviditetstest i dag og den viste POSITIV på rd 4, men kan testen ha blitt påvirket av noe annet enn en baby i magen?? Eggløsningssprøyta vises på graviditetstest og den sitter nok ofte i rundt 10 dager etter den ble satt... Fillern, er bare 8 dager siden jeg tok den
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 23. januar 2012 #80 Skrevet 23. januar 2012 Yasmin: Når satte du inn? Vi har ganske like symptomer, jeg tisser også vanvittig mye, og luft i magen kan du banne på at jeg også har hatt. Men har du også hatt stikkninger/strekkninger i livmora? For det har jeg hatt ganske hyppig nå disse dagene.. Jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal anse som graviditet(?), har aldri vært det før... Har ikke hatt noe sånn følelser i kroppen nei:/ kjentes ut som eg hadde en øm livmor i går å i dag har eg ikke hatt tid til å tenke så mye:) men før gårs dagen så hadde eg berre smerter i eggstokken di fikk egg ut av, liten blære å hormoner:) eg satte inn 4delt egg på onsdag:) tissingen tar eg som et tegn fra hcg sprøyten, den satte eg 14.1:) snart utor kroppen:) må berre si noe:) føles ut som eg har bedøvelse smak på tunga nå:/ hehe
så gla' Skrevet 23. januar 2012 #81 Skrevet 23. januar 2012 (endret) IdaPingPong: det er nok mest sannsynlig at det er hcg som gir utslag på en test etter 8 dager. Jeg testet i dag tidlig på dag 8 dpo, og fikk svak positiv. Det er helt sikkert el-sprøyta som henger i. Jeg skal fortsette å teste jeg da. Enten for å se den bli helt negativ, og så for så å bli positiv igjen eller den kan godt bare bli sterkere igjen også da Sånn metallsmak i munnen kan være et veldig tidlig tegn Yasmin Jeg merker også at hcg er på vei ut av kroppen. Er nok den som har gjort at jeg har vært så trøtt, samt flydd på do hele tiden. Men, de "symptomene" må gjerne komme tilbake om noen dager eller så, for sånn har jeg alltid blitt når jeg har vært gravid Vanligvis bruker jeg ha ganske ømme pupper helt fra EL til tantebesøk, men nå er de ikke mye ømme. Tror ikke det har vært et av de første tegnene hos meg tidligere heller. Oj, oj, oj, for en symptomjakt dette kommer til å bli Endret 23. januar 2012 av så gla'
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 23. januar 2012 #82 Skrevet 23. januar 2012 3+0 i dag vis eg er gravid:)
IdaPingPong Skrevet 23. januar 2012 #83 Skrevet 23. januar 2012 Min skal være ute på onsdagen, testet idag og hadde en svak strek, så håper på den er sterk 31 Jan min testdag Jeg hadde metallsmak i munnen, men den har gitt seg, ikke noe smakte godt når jeg spiste :/
Puma - sprekker snart! Skrevet 23. januar 2012 #84 Skrevet 23. januar 2012 At dere orker den analyseringen når medikamentene gir disse symptomene? Jeg orker ikke, skuffelsen blir så stor. Men jeg håper dere får gode nyheter v testdato.
IdaPingPong Skrevet 23. januar 2012 #85 Skrevet 23. januar 2012 Nei, nå har jeg bestemt meg for å melde meg ut her til testdagen, nå blei det mye analysering av dette
TanteTroll Skrevet 23. januar 2012 Forfatter #86 Skrevet 23. januar 2012 He he - det nytte ikke å prøve og kjenne etter, for eventuelle symptomer/bivirkninger/graviditet kan kjennes helt likt Må nok bare smøre oss med tålmodighet og vente litt til. Da jeg ble gravid testet jeg på rd 11 og fikk positiv test, så hvis det blir noen smugtesting her i gården, så skal jeg prøve å vente til da. Ellers er magen her fortsatt litt vond, så jeg er glad jeg har sykemelding denne uka.
Ele Skrevet 23. januar 2012 #87 Skrevet 23. januar 2012 He he - det nytte ikke å prøve og kjenne etter, for eventuelle symptomer/bivirkninger/graviditet kan kjennes helt likt Må nok bare smøre oss med tålmodighet og vente litt til. Da jeg ble gravid testet jeg på rd 11 og fikk positiv test, så hvis det blir noen smugtesting her i gården, så skal jeg prøve å vente til da. Ellers er magen her fortsatt litt vond, så jeg er glad jeg har sykemelding denne uka. Ja, dag 11, tidligst her i alle fall. Jeg har fortsatt vondt etter uttak jeg også, i tillegg til at jeg småkræsja nybila mi i dag (for - en - dag!!), så jeg kunne VELDIG tenkt meg litt mer sykmelding nå, men jeg får bare bite i det sure eplet, har sagt at jeg skal tilbake, og sist sa jeg det i uker, men fikk ei uke til og ei uke til. Denne gangen skal jeg i gang, er jo ikke like hormonell!
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 23. januar 2012 #88 Skrevet 23. januar 2012 Rugedag 11for meg er på søndag så får teste då men vett ikke om eg klare å holde meg så lenge en gang:) får se om eg klare å lure meg sjøl til å ikke teste:)
så gla' Skrevet 23. januar 2012 #89 Skrevet 23. januar 2012 Huff, så kjedelig å kjæsje da Ele. Håper det gikk bra med deg! Ellers må jeg bare le litt her - blir litt mye analyseringer ja, men det er også tidsfordriv, hi, hi Jeg kommer ikke til å greie å vente med test til testedag. Jeg tar en dag av gangen - bokstavelig talt ;P Ha en fortsatt fin kveld alle rugere :D
sologsommer Skrevet 23. januar 2012 #90 Skrevet 23. januar 2012 Har dere brukt "hjelpemidler" før/under/etter forsøket? Feks. Albyl E, babyklister ell.? Jeg har tatt akupunktur på klinikken etter innsetting og så har vi brukt AHA på eggene (etser litt på eggeskallen, så den lettere kan sprekke)
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 23. januar 2012 #91 Skrevet 23. januar 2012 Har liggende babyklister men har ikke tenkt å bruke de nå med ivf:) får nok å ta:) metformin, klexane, lutinus, folat, vitamin tilskudd:) de e berre nå i rugeperioden:/
TanteTroll Skrevet 23. januar 2012 Forfatter #92 Skrevet 23. januar 2012 Jeg bruker prednisolon i tillegg til Cyklogest. Og så tar jeg folat og tran
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 24. januar 2012 #93 Skrevet 24. januar 2012 Eg drømte i natt at eg startet å blø tok de helt roligt i drømmen:/ jaja neste gang:) Hehe pleie ikke å drømme i de hele tatt
så gla' Skrevet 24. januar 2012 #94 Skrevet 24. januar 2012 (endret) God morgen Det kan vel være at det ligger noe i underbevistheten Yasmin. Satser på at du ikke er sanndrømt Sologsommer: Jeg bruker prednisolon og cyclogest, samt GraVitamin Her er det fortsatt litt murringer som kommer og går. Men, våknet grytidlig i dag av forferdelige smerter i lysken. Trodde hele låret var på vei til å falle av jeg. Strålte langt ned i kneet. Kjentes ut som det ikke var blodsirkulasjon i det hele tatt. Tviler på at det er noe symptom Men, vondt gjorde det. Gikk over i løpet av noen få minutter da. Greide og overvinne fristelsen til å teste i morges da Flink eller hi, hi Rugedag 4 i dag. Nå kan vel egget kanskje ha festet seg, eller gjøre det i løpet av nærmeste fremtid Endret 24. januar 2012 av så gla'
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 24. januar 2012 #95 Skrevet 24. januar 2012 Håpe ikke eg e sanndrømt nei:) har drømt mye skummelt når eg va mindre å ingen av di ble noe av:) nå drømmer eg berre når eg e ganske giret elle sånn:) glede meg sånn til teste dag nå e vel de:)
IdaPingPong Skrevet 25. januar 2012 #96 Skrevet 25. januar 2012 10 dager siden ovitrelle ble satt og svaksvak positiv?? Er det fortsatt sprøyta som sitter igjen eller et det bittebittelitt håp deg??
sologsommer Skrevet 25. januar 2012 #97 Skrevet 25. januar 2012 Jeg vet ikke? Tør ikke teste, men tror vi følges likt? sprøyte søndag, uttak tirsdag og innsett torsdag? Tør slet ikke teste nu når du har fått positiv. Lykke til!!!!
Ele Skrevet 25. januar 2012 #98 Skrevet 25. januar 2012 10 dager siden ovitrelle ble satt og svaksvak positiv?? Er det fortsatt sprøyta som sitter igjen eller et det bittebittelitt håp deg?? Heihei! La oss håpe at det ikke er sprøyta, men jeg testa 10 dager etter sprøyta ble satt sist og fikk svakt positivt da... Men 11 dager etter eggløsningssprøyta fikk jeg altså negativt, så kanskje har positivt i morgen også??
så gla' Skrevet 25. januar 2012 #99 Skrevet 25. januar 2012 IdaPingPong: Det kan vel være begge deler.... Det er jo liksom helt i grenseland for når hcg fra sprøyta er ute av kroppen, samtidig er det jo veldig tidlig å få indikasjon på at det er spire på gang. Du må jo bare ta en test til senere (i morgen ? ) og se om den blir svakere, negativ eller sterkere. Jeg satte ovitrelle forrige mandag. Blir vel 10 dager siden det....Tok en test i dag og den var blendahvit. På mandag kom det opp en svak svak strek først lenge etter at de 5 min var gått. I dag kom det ikke noen etter tidsfristen heller, så her vet jeg helt sikkert den er ute av kroppen Bare å vente på at den skal bli positiv igjen Lykke til! Håper det er spire på gang Når har du tenkt å teste igjen?
TanteTroll Skrevet 25. januar 2012 Forfatter #100 Skrevet 25. januar 2012 Er du på rd 6, IdaPingPong? Det er veldig tidlig å teste, og det er mange dager resultatet kan endre seg på. Eggløsningsspøryta KAN sitte i i 10 dager, men om det er den som gir positiv test nå, eller om det er noe annet, det vet du helt sikkert på testdag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå