TanteTroll Skrevet 21. januar 2012 Forfatter #51 Skrevet 21. januar 2012 Gratulerer, ele, det var kjempebra Her går det fint. Fortsatt en del øm og stinn, og går som ei kråke
Ele Skrevet 21. januar 2012 #52 Skrevet 21. januar 2012 Oh - my - God!! Jeg fikk tlf fra sykehuset nå, 14, jeg gjentar, 14 befruktede egg! Jeg er HØY akkurat nå altså! Sist gang fikk jeg ETT! Innsett mandag! Og lykke til charnelle! Så fantastisk!! Dette må da gå den rette veien. Krysser fingrene for deg!! Hva har du gjort for å få så mange flere egg denne gangen? Takk! Forrige gang hadde jeg langt regime og vanlig IVF, denne gangen ble det kort regime og icsi, det gjorde tydeligvis susen, selv om mannen har gode svØmmere!
Ele Skrevet 21. januar 2012 #53 Skrevet 21. januar 2012 Gratulerer, ele, det var kjempebra Her går det fint. Fortsatt en del øm og stinn, og går som ei kråke Hehe, jepp, kjenner til den kråkeposituren ja, kjennes ut som noen har stukket meg mange ganger med nål innvendig, merkelig det der...
TanteTroll Skrevet 21. januar 2012 Forfatter #54 Skrevet 21. januar 2012 En gang fikk jeg et glimt av den nåla.....
Ele Skrevet 21. januar 2012 #55 Skrevet 21. januar 2012 Hvor stor var den?? Har ikke sett den jeg, men den kjennes ikke akkurat liten ut! Takk og pris for intravenøs dop... Ehm...
TanteTroll Skrevet 21. januar 2012 Forfatter #56 Skrevet 21. januar 2012 I mitt tilslørede minne var den på størrelse med et kirkespir, men det er mulig jeg husker feil... (jeg er litt redd for sprøyter, og jeg synes selvfølgelig den var grusomt stor. Var nok ikke sååå stor, men den skal jo et stykke oppi der)
Ele Skrevet 21. januar 2012 #57 Skrevet 21. januar 2012 I mitt tilslørede minne var den på størrelse med et kirkespir, men det er mulig jeg husker feil... (jeg er litt redd for sprøyter, og jeg synes selvfølgelig den var grusomt stor. Var nok ikke sååå stor, men den skal jo et stykke oppi der) Hehehehe, kirkespir, ler meg skakk!!
mars :-) Skrevet 21. januar 2012 #58 Skrevet 21. januar 2012 Så gøy å lese her... Gratulerer til dere alle, med befruktede egg og innsetting:-) Noen som har begynt å merke noen graviditets symptomer???
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 21. januar 2012 #59 Skrevet 21. januar 2012 Symptomer som trolige er fra lutinus:/ ene dagen hadde eg krampe lignende følelse i skjeen men ikke livmoren, i går kom hormonene for fullt, grein på jobb:) :/ i dag har eg feber følelse nå på kvelden. 5dpo og rugedag 3:)
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 21. januar 2012 #60 Skrevet 21. januar 2012 Skjeden sko de stå
så gla' Skrevet 22. januar 2012 #61 Skrevet 22. januar 2012 Tror nok bare det er bivirkninger på hcg og cyclogesten her også foreløpig Jeg er trøtt, sulten, murrer i livmor og verker i bekkenet. Men det er helt greit, og det trenger ikke å gå over. Hvordan er det med deg mars? Du er på rugedag 3? Kommer dere til å vente helt til testedag med testing? Jeg kjenner jeg er litt sugen på en skikkelig testefest jeg. Sjekke at hcg fra ovitrelle går ut av kroppen osv Hva slags test har dere tenkt å bruke på testdagen? Tenkte en helt vanlig cb jeg....
Ele Skrevet 22. januar 2012 #62 Skrevet 22. januar 2012 Ja, å vente til dag 14 er leeenge! Å jeg hat ikke en gang satt inn enda!! Sist trsta jeg fra dag 8, det var nok tabbe for min sin del, ble en følelsesmessig berg og dalbane! Denne gangen skal jeg vente til dag 12 tenkte jeg, det blir en lørdag, så det passer bra!
TanteTroll Skrevet 22. januar 2012 Forfatter #63 Skrevet 22. januar 2012 Har planer om å ikke teste jeg da, vi får seeeeee... Her er det rugedag 2, og magen er fortsatt ganske øm og vond. Tok nesten en uke før jeg var helt fin sist, så det kan jo hende det blir det samme nå siden jeg hadde samme antall egg denne gangen. Men det går fint
mars :-) Skrevet 22. januar 2012 #64 Skrevet 22. januar 2012 Tror nok bare det er bivirkninger på hcg og cyclogesten her også foreløpig Jeg er trøtt, sulten, murrer i livmor og verker i bekkenet. Men det er helt greit, og det trenger ikke å gå over. Hvordan er det med deg mars? Du er på rugedag 3? Kommer dere til å vente helt til testedag med testing? Jeg kjenner jeg er litt sugen på en skikkelig testefest jeg. Sjekke at hcg fra ovitrelle går ut av kroppen osv Hva slags test har dere tenkt å bruke på testdagen? Tenkte en helt vanlig cb jeg.... Kjenner nok noen av de symptomene ja... litt mindre murringer i dag, men satser på at det er fordi ting har roet seg litt ned i livmoren etter det som ble satt inn:-) Ja er vel på rugedag 3. En regner vel ikke med den dagen en setter inn?? Tror nok jeg kommer til å vente til blodprøve på sykehuset.... Når tenker du teste???
IdaPingPong Skrevet 22. januar 2012 #65 Skrevet 22. januar 2012 Jeg har så lyst til å teste HVER eneste dag, gjerne 10 om dagen.. Om jeg har hår igjen på dette hodet etter denne rugetiden så skal jeg jaggu være heldig.. 9 dager igjen ...
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 22. januar 2012 #66 Skrevet 22. januar 2012 Eg har komt til ruge dag 4 i dag:) har hatt mye luft i magen i dag å kjenne livmoren føles øm:) har ikke hatt de sånn før nå i dag:) kan de være egge har festet seg:)?!?! Har jo et håp:):)
så gla' Skrevet 23. januar 2012 #67 Skrevet 23. januar 2012 Dette er spennende tider Yasmin Du har jo kommet så langt at egget kan ha festet seg:) Rd 3 her, og tiden går litt sakte. I dag føles ikke magen øm og har ikke kjent noe særlig til murringer hittil i dag. Men, i går kom og gikk de litt. Jeg startet morgenen med å brenne av en billig-test, og den var svakt svakt positiv. Måtte skikkelig legge godsiden til for å se streken før de magiske 5 minuttene hadde gått. Tenker det at den vil bli negativ ganske kjapt nå eller den må da gjerne bli sterkere positiv Nå vet jeg i hvert fall hvor svak den var i dag Ellers føler jeg meg veldig varm og tisser ofte, men det er vel en bivirkning på cyclogest kanskje? I går kveld følte jeg meg heller ikke stup trøtt som tidligere kvelder etter hcg-sprøyta. Sov ikke noen ettermiddagslur engang. Ingen ømme pupper heller. Nå håper jeg ikke det tar lang tid før de virkelige graviditetssymptomene strømmer over oss her altså Hva slags progesteronstøtte bruker dere jenter? Jeg bruker som sagt cyclogest og har lest at den ikke gir så mange symptomer som crinone. Men, det kan kanskje være litt forskjellig fra person til person det. I dag skal jeg avgårde og drikke kaffe med ei venninne. Jeg har bestillt koffeinfri kaffe i røykfri sone, hi, hi Ha en fin mandag alle sammen
så gla' Skrevet 23. januar 2012 #68 Skrevet 23. januar 2012 Charnelle, hvordan gikk det med deg i går? Ele, lykke til med innsett i dag :)
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 23. januar 2012 #69 Skrevet 23. januar 2012 Eg og tisser en del men trur de e ovitrelle som har slått ut den veien:) kjenne eg e heilt gåen i magen i dag på jobb:/ luft til di grader:/ eg bruker lutinus:) synes den er grei eg:) men i går va de ikke heilt hvit farge på de som kom ut, eg reagerte på de men de e ikke rosa elle noe:/ men i dag e de blenda hvit farge på restene:) håper de var festedag i går:)
så gla' Skrevet 23. januar 2012 #70 Skrevet 23. januar 2012 Det kan det godt være at egget har festet seg nå ja Yasmin Gud så spennende dette er Ikke for mye bøy og tøy nå da også får vi tro magen blir bedre. Min føles helt fin i dag selv om jeg er oppblåst ennå. Satt på meg ei gammel ridebukse som er et par str for stor (orker ikke noe som strammer) og med rette holdningen føler jeg meg litt smågravid, ha, ha
charnelle Skrevet 23. januar 2012 #71 Skrevet 23. januar 2012 Er på rugedag 2 her og har nesten ikke sovet i natt. Sterke murringer og smerter i magen, den føles stinn, stiv og oppblåst. Innemellom skikkelig kvalm. Luft i magen har jeg også. Klarer ikke å ligge å sove på siden og har våknet opp med megakramper. Men vet ikke om dette bare er Crinonen eller et positivt tegn på at ting skjer?
IdaPingPong Skrevet 23. januar 2012 #72 Skrevet 23. januar 2012 Yasmin: Når satte du inn? Vi har ganske like symptomer, jeg tisser også vanvittig mye, og luft i magen kan du banne på at jeg også har hatt. Men har du også hatt stikkninger/strekkninger i livmora? For det har jeg hatt ganske hyppig nå disse dagene.. Jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal anse som graviditet(?), har aldri vært det før...
sologsommer Skrevet 23. januar 2012 #73 Skrevet 23. januar 2012 Vi fikk besked på klinikken, at kroppen tror den er gravid i uke 5? pga. medisinerne, så vi vil ha en del av de vanlige gravid symptomer. Da kan det vel kun være et dårlig tegn, at jeg føler mig helt fin Det eneste jeg kjenner er ømme pupper, men ellers er kroppen som den pleier. Er sykemelt frem til svar d. 2.2. og guuud der er lenge til!! For prøve og gjøre lit fornuftig før jeg skal opp oh hente eldsten i bhg.
Ele Skrevet 23. januar 2012 #74 Skrevet 23. januar 2012 Da har jeg også blitt ruger, satt inn et nydelig 8-delt egg og fikk 8 egg på frys! Ekstremt bra sa de på sykehuset, jeg er superfornøyd! Nå skal jeg prøve å komme tilbake til mitt vanlige liv med jobb igjen i morgen, så håpe jeg de neste to ukene går!
TanteTroll Skrevet 23. januar 2012 Forfatter #75 Skrevet 23. januar 2012 Hei sologsommer! På mitt andre ivf forsøk hadde jeg INGEN symptomer - ikke ømme pupper en gang. Det er den eneste gangen jeg har blitt gravid. Mistet mellom uke 5 og 6, men det har jo ikke noe å si i forhold til sympromene i forkant. Gratulerer, ele, og velkommen i rugeklubben Når skal du teste?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå