så gla' Skrevet 19. januar 2012 #26 Skrevet 19. januar 2012 Jeg må bare fortelle at her har muligens el-sprøyta med hcg og stikkpillene med cyclogest tatt fullstendig styring i hodet mitt. Nå har jeg funnet frem sekken med mammaklær, og også kikket litt på babytøyet som har vært pakket bort i flere år. Er det mulig å bli så tullete i hodet. Jeg har på følelsen av å være på en annen planet. Det bør helst bli innsett i morgen og POSITIV test om 14 dager, for nå er fallhøyden stor.... Er det noen av dere som bruker albyl-E? Har nå hørt fra flere at det skal være så bra i forhold til eggets sjangse for å feste seg, og for morkakefunksjonen senere i svangerskapet. Skal spørre på klinikken i morgen om det kan være en idè og prøve. Virker ikke som det tar noen skade i den første 2/3 av svangerskapet derfor synes jeg ikke noe skal være uprøvd. Puh! Mye å tenke på gitt Ha en fin kveld alle sammen
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 19. januar 2012 #27 Skrevet 19. januar 2012 Forstår deg godt der:) kjøpte like så greit gratulerer du skal bli far gave for noen dager siden:/ å i natt våknet eg for å gå på do:/ har ikke gjort de siden eg va liten:) hcg kan gjør mye me en kvinne:)
så gla' Skrevet 20. januar 2012 #28 Skrevet 20. januar 2012 (endret) Lykke til med uttak i dag Ele og lykke til med innsett til Rugekassa og meg selv Kanskje vi sees/vinkes inne på Aleris om et par timers tid. Tenk da er vi Rugere Yasmin: Så koselig med gave til den vordende pappa Nå får vi bare prøve å kose oss denne tiden som rugere frem til positiv test Jeg har forresten meldt oss inn i 3 bokklubber for barn på morgenen i dag jeg da Tussete man blir av dette her altså Ha en fin dag alle sammen! Endret 20. januar 2012 av så gla'
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 20. januar 2012 #29 Skrevet 20. januar 2012 Hehe:) eg komme nok ikke til å melde meg inn i klubber enda:) men klør i fingrene ette å bygge baby romme:) skal ikke gjør de:)
sologsommer Skrevet 20. januar 2012 #30 Skrevet 20. januar 2012 Takk takk. Hvordan har det gått med dere?? er eggene på plass? :) Når begynder dere og jobbe igjen? Jeg hå¨per på sykemelding til jeg skal teste, jobber i bhg, med småbarna, så er en del tøy, bøy og løft
så gla' Skrevet 20. januar 2012 #31 Skrevet 20. januar 2012 Hei hei Da er jeg hjemme igjen og er ruger til to små begynnende spirer Fantastisk deilig :) Det 3. egget var ikke av beste kvalitet, så det gikk i søpla. Da ble det ingen på frys, men det trenger jeg ikke heller Jeg jobber ikke for tiden sologsommer. Er midt i mellom to studier, så her blir det bare å stelle pent med seg selv Håper du får en sykemelding da. Jeg er selv utdannet førskolelærer og jobbet tidligere i barnehage, så vet at det kan være tungt på flere måter. Hvordan gikk det med deg rugekassa? Jeg så deg ikke i dag heller jeg enda vi var der allerede kl 1030
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 20. januar 2012 #32 Skrevet 20. januar 2012 Eg jobber i butikk å kjenne eg må tøye litt på ka eg gjør:/ men skal ikke legge meg flat i 2 uker:) då kjede eg meg:)
TanteTroll Skrevet 20. januar 2012 Forfatter #33 Skrevet 20. januar 2012 Jeg hadde time 10.20 og fikk komme inn på hvilerommet allerede kl 10 Det gikk fint med meg - 2 egg inn, og hele 6 egg på frys. Så nå er det bare og vente Denne gangen er jeg sykemeldt ut neste uke, men ved tidligere forsøk har jeg vært på jobb 4 dager etter uttak. Jobber på sykehjem, så det er mye tunge forflytninger der. Det kommer vel litt an på både "kropp og sjel" hva som er lurt i forhold til sykemelding. Riksen sykemeldte kun 4 dager i forbindelse med uttak og innsett, så den gangen jeg trengte sykemelding utover det var jeg i kontakt med fastlegen min. Testdag 3 februar, Så gla'? I morgen er vi på rugedag 1 Hvordan har det gått med deg, ele?
så gla' Skrevet 20. januar 2012 #34 Skrevet 20. januar 2012 Kjempegode nyheter rugekassa Gratulerer som ruger Tenkte nok at du hadde kommet inn tidlig ja:) Sa de noe om hvordan eggene dine hadde delt seg? Jeg hadde et 2-delt og et 4-delt, og slimhinnen var perfekt Nå går det veien for oss Ja, testedag 3. februar Spennende:) Nå får vi holde hverandre oppdatert på symptomer osv da. Moro å følge dere alle
TanteTroll Skrevet 20. januar 2012 Forfatter #35 Skrevet 20. januar 2012 Av de jeg fikk på frys var det noen 2 delte og noen 4 delte, så jeg regner liksom bare med at jeg fikk 4 delte inn jeg da De sa det så veldig bra ut, så da satser vi på at det går bra også
Ele Skrevet 20. januar 2012 #36 Skrevet 20. januar 2012 Det er første forsøk for begge dere Yasmin og så gla'? Kjenner litt mer igjen følelsene fra første forsøk, lysta til å se på babyklær osv. På dette (andre) forsøket tror jeg nok ikke slike tendenser melder seg, er så redd for at fallhøyden blir så mye høyere! Jaja, i dag var jeg i alle fall på uthenting! Ikke noe godt det altså, am I right? Takk å pris for morfin og bedøvelse!! Men blir jo vondt uansett! Spes nå når all drugs har gått ut av systemet, auauauau!! Men jeg svever jo på en rosa sky da, fikk ut 20 egg mot 9 forrige gang!! Dvs at om jeg trenger et forsøk til får jeg nok kort regime da også, takk - og - pris! Men sist ble jo bare et av 9 noe av, så denne gangen håper jeg på bedre resultat! Så det blir speeeeeennende å høre i morgen...!
mars :-) Skrevet 20. januar 2012 #37 Skrevet 20. januar 2012 Hei alle sammen:-) Det er oktober 2012 det skal skje for oss... krysser fingrene for at vi holder sammen her!!! Jeg satt inn gullegget i går 19 jan og testdato 31 jan, så spennende tider.. Ønsker alle riktig god rugetid hihi Klem
sologsommer Skrevet 20. januar 2012 #38 Skrevet 20. januar 2012 mars :-) jeg satte også egg inn igår, men kan ikke teste før d. 2. feb. Da jeg blev gravid sist, hadde jeg test dato om torsdagen, men testede negativ om tirsdagen. Torsdag var den positiv
TanteTroll Skrevet 20. januar 2012 Forfatter #39 Skrevet 20. januar 2012 Gratulerer med 20 egg, ele! Håper du får gode nyheter i morgen God helg alle sammen!
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 20. januar 2012 #40 Skrevet 20. januar 2012 Ja er første gang i dag blei eg heilt oppstresset så måtte gå fra jobb:(
Ele Skrevet 20. januar 2012 #41 Skrevet 20. januar 2012 Huffda, Yasmin, det var jo dumt! Men jeg var sykmeldt gjennom hele første forsøk jeg altså, lagt regime og et hormon helvete, jeg har aldri opplevd lignende! Denne gangen går det mye bedre, takk og pris... Beskjeden er; Ta vare på deg selv gjennom hele prosessen, trenger du å være hjemme så vær hjemme! <3
mars :-) Skrevet 20. januar 2012 #42 Skrevet 20. januar 2012 mars :-) jeg satte også egg inn igår, men kan ikke teste før d. 2. feb. Da jeg blev gravid sist, hadde jeg test dato om torsdagen, men testede negativ om tirsdagen. Torsdag var den positiv Hei sol og sommer.. Det er riksen som her rekvirert blodprøve den 31 januar, så vet ikke noe mer enn at jeg skal inn og ta en prøve da... Så får vi se hva som skjer.. spennende er det uansett:-):-)
så gla' Skrevet 21. januar 2012 #43 Skrevet 21. januar 2012 Det er første forsøk for begge dere Yasmin og så gla'? Kjenner litt mer igjen følelsene fra første forsøk, lysta til å se på babyklær osv. På dette (andre) forsøket tror jeg nok ikke slike tendenser melder seg, er så redd for at fallhøyden blir så mye høyere! Jaja, i dag var jeg i alle fall på uthenting! Ikke noe godt det altså, am I right? Takk å pris for morfin og bedøvelse!! Men blir jo vondt uansett! Spes nå når all drugs har gått ut av systemet, auauauau!! Men jeg svever jo på en rosa sky da, fikk ut 20 egg mot 9 forrige gang!! Dvs at om jeg trenger et forsøk til får jeg nok kort regime da også, takk - og - pris! Men sist ble jo bare et av 9 noe av, så denne gangen håper jeg på bedre resultat! Så det blir speeeeeennende å høre i morgen...! Første ivf forsøk ja Ele Litt smågal i går, he, he. Føler jeg har landet litt mer i dag Håper smertene dine har avtatt litt, og at du får gode nyheter i dag Det gjør du helt sikkert da, med så mange egg. Det blir nok innsett mandag skal du se :)
Ele Skrevet 21. januar 2012 #44 Skrevet 21. januar 2012 Vilvilvil ha gode nyheter! Grusomt å vente... :-O Smertene er der i dag også ja, klarer ikke å stå eller sitte oppreist, men absolutt bedre!
charnelle Skrevet 21. januar 2012 #45 Skrevet 21. januar 2012 Hadde uttak i går på Riksen, 9 egg ble det totalt. Av disse var 7 gode nok og fikk i dag vite 3 er befruktet. Er superfornøyd! Sist ble ingen befruktet... I morgen setter de inn 2 egg!! Nå gjelder det bare å krysse fingrene og gjøre de riktige tingene for at eggene skal sette seg...
så gla' Skrevet 21. januar 2012 #46 Skrevet 21. januar 2012 Lykke til med innsett i morgen charnelle Når har du time? Ele: Skal du også sette inn i morgen? Håper du har fått den etterlengtede telefonen med gla'nyheter Grusomt er nok det rette ordet når en går sånn og venter ja.... Godt du føler deg litt bedre i dag da. Det blir nok litt vondere når det har vært mange eggposer osv. Hvordan er det ellers med rugerene her inne? Jeg er ikke så øm i magen i dag, men er rimelig oppblåst. Jeg kjenner at det murrer i livmor og lengst ned i ryggen. Håper det er eggene som holder på å finne seg en fin fin plass for de neste 8-9 mdr Også er jeg noe forferdelig fysen Synes jeg går og spiser hele tiden jeg
charnelle Skrevet 21. januar 2012 #47 Skrevet 21. januar 2012 Lykke til med innsett i morgen charnelle Når har du time? Tusen takk! Har vært forberedt på det værste, derfor utrolig godt at det har blitt stang inn i dag. Har time kl 10.30 i morgen :-) Deretter får vi ta en dag av gangen.
Ele Skrevet 21. januar 2012 #48 Skrevet 21. januar 2012 Oh - my - God!! Jeg fikk tlf fra sykehuset nå, 14, jeg gjentar, 14 befruktede egg! Jeg er HØY akkurat nå altså! Sist gang fikk jeg ETT! Innsett mandag! Og lykke til charnelle!
charnelle Skrevet 21. januar 2012 #49 Skrevet 21. januar 2012 Oh - my - God!! Jeg fikk tlf fra sykehuset nå, 14, jeg gjentar, 14 befruktede egg! Jeg er HØY akkurat nå altså! Sist gang fikk jeg ETT! Innsett mandag! Og lykke til charnelle! Så fantastisk!! Dette må da gå den rette veien. Krysser fingrene for deg!! Hva har du gjort for å få så mange flere egg denne gangen?
så gla' Skrevet 21. januar 2012 #50 Skrevet 21. januar 2012 Oj, det var ikke dårlig Ele Da er du nok garantert ruger til mandag Spennende å følge dere alle her inne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå