Gå til innhold

Uttak/innsett/frys i uke 3. Skal vi møtes her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde vært koselig om alle som lå ca likt hadde følge :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uttak 16.1 og kanskje innsett 18.1

Skrevet

Uttak i morgen og innsett fredag om alt går etter planen :) Og det gjør det :D Vårt første ivf forsøk. Lykke til alle sammen :)

Skrevet

Uttak idag med 23 egg, blir noe befruktet så blir det insett tors 19.01. Tester 2 feb :)

Skrevet

Jeg skal også ha uttak i morgen. Gleder meg :)

Skrevet

Jeg vil bare si tvi tvi til alle!!! Og sende babystøv som det så fint heter på DIB-språket ;-)

Skrevet

Da har eg snakket me sykehuse:) 3 egg hadde delt seg:) 2 på frys å et inn:) trodde aldri dette sko gå:) på vei for å sette inn gull egget nå:)

Skrevet

Her ble det 16 egg ut. Får telefon i morgen om hvor mange som er blitt befruktet. Noen vonde stikk under uttak, men det gikk veldig fint :) Mange av eggposene var fortsatt små, så spent om de er klare for befruktning. Det finner jeg ut i morgen :)

Litt trøtt, så nå skal jeg hoppe i senga og slappe av litt!

Skrevet

Du får hvile ut dagen:) kjente eg trengte de på mandag:) dette blir spennende:)

Skrevet

6 egg ut her :) Gikk overraskende bra uten særlig smerter. Synes nesten "vaskingen" og bedøvelsen var mer ubehagelig. Nå er det bare å vente på tlf i morgen formiddag :) Spennende!

Yasmin: Lykke til med innsett!

Rugekassa: Om vi skal inn samtidig på fredag også, så skal jeg ta meg litt bedre tid når jeg først går feil , ha, ha ;) Sov godt!

Skrevet

4 egg ble befruktet, innsett i morgen kl 13.00:) Jippppppii :)

Test dato: 2 feb :)

Skrevet

Da har jeg vært på siste sjekk, og heldigvis var det ikke overstimulering som de var redd for, men 12 egg i perfekt størrelse pluss noen små. Da blir det uthenting på fredag å innsett på mandag om noe blir befruktet! :)

Dette er mitt andre forsøk, og første korte regime. Sist fikk jeg ut 10 egg og bare ett ble noe av, det ble satt inn men ingen napp.

Denne gangen blir det icsi, så det blir spennende!! :)

Skrevet

Lykke til alle sammen, krysser fingrene for dere!!! Skal selv ha innsett i morgen, så gru/gledermeg til de neste to ukene!!!

Skrevet

Då har eg hatt mitt første innsett i dag:) trodde aldri noen av eggene sko klare seg etter samtale me lege i går:) men fikk faktisk 2 på frys å 1 gullegg satt inn:)

Skrevet

Så bra:) Lykke til :)

Skrevet

Då har eg hatt mitt første innsett i dag:) trodde aldri noen av eggene sko klare seg etter samtale me lege i går:) men fikk faktisk 2 på frys å 1 gullegg satt inn:)

Lykke til som ruger Yasmin :) Nå er det våres tur :D

Skrevet

Da kom den etterlengtede telefonen fra Aleris. 3 av 5 egg er befruktet, HURRA! :D Innsett av 2 i morgen kl 11. OMG, en fantastisk følelse. Ett skritt nærmere spire <3

De sa i går at de hadde fått ut 6 egg, men 1 av dem var visst bare et tomt skall. Så, 3 befruktede av 5 er bra. Da er det bare å håpe på at gullegget er blandt de 3.

Ha en fantastisk dag alle sammen! Og lykke til til dere som har/har hatt/skal ha ( hi, hi ) uttak og/eller innsett de neste dagene! Jeg håper vi kan ta kontroll over oktober 2012 klubben hele gjengen ;)

Skrevet

Da har jeg også fått telefon fra Aleris :) 12 av 16 egg er befruktet, og det blir innset av 2 i morgen.Hipp, hipp, hurra!

Så gla' og jeg er på Aleris - hvor holder dere andre til?

Skrevet

Så bra at dere får inn 2:) mer sjanse då:) elle? Hvor mangen dpo er eg når innsett var i går?

Skrevet

Dette må jo bare bli gledens dag, fantastisk solskinn og innsett av 1 egg :) Lykke til alle sammen, måtte dette bli den måneden alle blir gravide :P

Skrevet

Me fikse dette:)

Skrevet

Satt inn det ene egget mitt som var ett fint og bra egg, men de 3 andre som jeg hadde fått ut gitt i søpla, de var ikke sterke nok til frys. Så jeg håper nå at egget vokser og blir en baby :D

Skrevet

Så bra at dere får inn 2:) mer sjanse då :) elle? Hvor mangen dpo er eg når innsett var i går?

Dette lurer jeg på også... Noen som vet?

Skrevet

Jeg har satt inn idag, tester d. 2. 2.

Fikk ut 6 egg, 4 blev befruktet, men bare 1 var bra nokk til og sette inn.

Lykke til til dere alle!!!!

Skrevet

Så koselig at du fant veien hit sologsommer, og gratulerer så masse som ruger :) :) :) Det er bare 1 egg som skal til - gullegget :D og det er helt sikkert det du ruger på nå :) God tur hjem fra Dk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...