Gå til innhold

fler enn meg som ikke er spesielt tissatrengt, kvalm etc?

Anbefalte innlegg

Jeg har ingen symptomer på graviditet lenger jeg.

Er 10+2 i dag.

Har ikke hatt så mye symptomer tidligere heller bortsett fra at jeg brakk meg litt og var litt uggen i uke 6/7.

Var også veldig trøtt fra uke 5-8.

I uke 8/9 forsvant alle tegn. Var på ul 7+3 og da var alt bra.

Dette er min 2. Men husker ikke hvordan d var m første...

Er d normalt at alle symptomer forsvinner sånn uten videre?

Kjenner jeg er veldig redd for MA.... Virker som det er veldig vanlig?

Grusomt å gå å bekymre seg konstant.. :/

Fortsetter under...

Det går helt sikkert fint:) jeg har ikke mye symptomer, men så er ikke jeg kommet så langt ennå da 4+4. Tror man kan bli litt ekstra bekymret av å lese alt her inne jeg. Jeg hadde ikke så mye symptomer forrige gang heller jeg, var kvalm en periode men ellers veldig lite plager....

Hei!

Skjønner godt du bekymrer deg, men prøv å ta det med ro.

Jeg opplevde MA, og da var det sånn som du sa at alle symptomene forsvant, men jeg trodde fortsatt jeg var gravid (hadde håpet oppe).

Men så ble jeg gravid igjen, og det samme skjedde, trodde jeg mitt værste mareritt skjedde igjen, men heldigvis så var det en herlig liten spire inni der. Og den er der enda, kun litt over 2 uker igjen her til den kommer=)

Så det KAN være det er MA, men forhåpentligvis er det en spire der for din del. MA er ikke så vanlig som det virker som, men det er vel de historiene som kommer frem i lyset i forhold til andre historier. Er du veldig bekymret ville jeg kontakten legen eller fått en tidlig UL. Så lenge du har sett et bankende hjerte så pleier det som regel å gå bra etter det.

Og til du andre; så tidlig kjente ikke jeg noenting heller.

Symptomene kom i uke 7 og 8 og forsvant til uke 12 og har kommet og gått siden..

ønsker deg lykke til, og håper på det beste <3

Kjenner til bekymringene...

Er selv på dag 6+6 i dag, og har fortsatt ikke hatt noen symptomer i det hele tatt.

Vet ikke helt hva jeg skal kjenne etter siden dette er min første, men det er likevel frustrerende å ikke vite.

Vi får satse på at alt er OK! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...