Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hei.

nå er det første gang jeg er innom siden minstemann ble født.han er akkurat blitt 1 år.tiden fyker avgårde med 4 barn i huset:)

Kjempegøy med mange barn og jeg elsker å være hjemme med dem.

Klarer ikke å slå meg til ro med at dette var sistemann så nå har tanken om enda en begynt å surre i hodet mitt.

Grunnen til at jeg er usikker er at jeg ønsker så sterk en liten jente også og tror nok det er noe av grunnen til at vi vurderer nr 5.

Føler meg skikkelig kjip av den grunn:(

Noen kommentarer eller meninger?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143901835-s%C3%A5%C3%A5-usikker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, kjenner meg igjen ja:) Jeg har 6 barn, 2 jenter og 4 gutter. 3 store og 3 små. Alle de 3 små er gutter, så kan vel være at jeg åpner opp for en siste og tenker at kanskje det kommer ei lita jente. Selvfølgelig er en gutt til et like stort mirakel, og det viktige at alt er bra! Men allikevel.....

Tenker at det er helt greit å tenke litt sånn,jeg, og helt menneskelig:)

Min minstemann blir 1 år imorgen:)

Da MÅ jeg bare spørre deg om en ting.

Hva sier fam.og venner angående det å ha mange barn?

Jeg fikk maaange spørsmål forrige gang om det var planlagt.så jeg kjenner at jeg gruer meg til å fortelle om en evt nr 5:)

Gratulerer med dagen til minsten imorgen da:)

Ikke rart jeg kjente igjen "navnet"ditt.var nok her inne samtidig forrige gang:)

Hei kjære deg! Husker deg godt,jeg:) Tror vi hadde en liten samtale gående før vi ble gravide...?

Ja, her har fam og venner gitt helt opp og bare avfunnet seg med at vi er litt sprø. Men jeg synes noen ganger det er litt teit at det at andre kommer med litt ubehagelige tilbakemeldinger skal avgjøre om en velger å få fler eller ikke,-satt på spissen... Bare tenk deg det: nå er jeg 45 og mannen 47 og dette blir evt nr 7...hallo! Menmen, jeg kjenner fremdeles gleden sprudle ved tanken, så om jeg ikke har gått ut på dato, så skal jeg bli kjempeglad om jeg får oppleve mirakelet en gang til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...