Gå til innhold

Tips til hvor man finner lys og annen pynt til dåp/navnedag?

Anbefalte innlegg

Hei, er det noen her som har noen gode tips til hvor man kan finne pene lys til navnedag, er det noen spesielle butikker som er "gode på" lys?

Og har dere forslag til annen pynt, gjerne nettbutikker som selger bordpynt osv. som passer bra til anledningen? :)

Jeg håper noen har noen tips å komme med til meg. :)

Fortsetter under...

Gjest Juliea+gullet07.03.11

Hei søstrene Grene har dåpservietter med små barnesko på, finnes i blå og i rosa.

Jeg kjøpte mye på traktøren, noen fine servietter med rosa prikker på, de ar alle farger. Der hadde de også noen storker og babyer ol til å sette på bordet.

På IKEA har de kubbelys babyblårutete eller babyrosa prikkete.

Lys har de også på Traktøren.

Nettbutikker er jeg ikke så god på desverre :(

På Tannum bokhandel har de sånne bonbonger til kransekake i enten hvit+sølv, blå+sølv eller rosa+sølv kjempe fine! De har også en del dåpspynt.

De hade verdens søteste bordkort der med små babyføttre på i sølv.

Lykke til!

Vet at mange kjøper lys og pynt til dåp/navnefest på Løiten lys. Det er vel relativt høye priser der, men de kan jo lys ;)

Jeg fant masse fin pynt og lys på Nille faktisk til navnefesten til minstemor.

Jeg kjøpte helt enkelt kubelys på IKEA. Pyntet selv med blå knapper, stener og annen pynt jeg kjøpte på Panduro. Laget bordkort selv. Sorte kort, pålimt en hvit pappbit for å skrive på og limte på blå hjerter jeg fant på Panduro. Kjøpte og løpere og slik "konfetti" som var formet som barnevogner også på Panduro. Dette, samt blomsteroppsatser ble mer enn nok på vårt bord. Alt i alt, all pynt ble kjøpt på Panduro og IKEA ;P

Annonse

Gjest Juliea+gullet07.03.11

Jeg gikk i Oslo by i sted og gikk forbi butikken cacas (husker ikke om det er rett stavemåte) der var det stort i vinduet "ALT TIL DåPEN"

Så gikk jeg vidre forbi decoritum (igjen usikker på stavemåten) ligger i Prinsens gt.

der var det en hylle i vinduet fullt av storker, miniatyr blomstervase sko, servietter... You name it they have it ;)

Nå vet ikke jeg hvor du bor da, men et skudd i blinde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...