Anonym bruker Skrevet 17. januar 2012 #1 Skrevet 17. januar 2012 Hei. Noen gode tips om hvor de har gode amme bh'er? Da tenker jeg med spiler og støtte og det som måtte være for at puppene skal se noenlunde ut...
Hera_75 Skrevet 17. januar 2012 #2 Skrevet 17. januar 2012 Change har en som er ok.. den er med spiler, men de er myke. Hvis du bor i Oslo eller skal en tur, anbefaler jeg å gå på La lina i ullevålsveien. Der er de utrolig flinke! Jeg endret BH størrelse totalt etter å ha vært der, og puppene ser mye finere ut når størrelsen er riktig.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2012 #3 Skrevet 17. januar 2012 Anbefales ikke bh´er med spiler, men du kan vel bruke det. De kan forårsake tette melkeganger hvis de strammer for mye. Du bør i alle fall ikke bruke bh med spiler på natta. På underverker.no har de.
Underveis --> Skrevet 17. januar 2012 #4 Skrevet 17. januar 2012 Har kjøpt på mammatrend.no. Venter fortsat på de da jeg bestilte for liten cup :-S Skjønner ikke at folk ønsker større brøst! Har gått opp 4 str denne gangen! Fine BH'er med og uten spiler. Super service!
Fru.Antonsen Skrevet 17. januar 2012 #5 Skrevet 17. januar 2012 Jeg er faktisk mest fornøyd med de fra sparkjøp http://www.sparkjop.no/Sparkjop/Products/cat_24/PID-711067(SparBase).aspx litt stor i størrelsen men spilene presser ikke ubehagelig osv. Utover det er jeg også veldig fornøyd med de jeg kjøpte på cubus for selv om de var uten spile så var det god passform på de og det har jeg ikke opplevd før. Er en C-cup, D-når jeg ammer.....
**lykke!!** Skrevet 17. januar 2012 #6 Skrevet 17. januar 2012 Takker for svar. Jeg ønsker med spiler for å ha på mens jeg er ute blandt folk, det henger delux her, hehe. Men husker fra første barn at jeg likte best å gå med de myke uten støtte fra hm når jeg bare var hjemme og på natten...jeg får ta meg noen runder!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå