Anonym bruker Skrevet 17. januar 2012 #1 Del Skrevet 17. januar 2012 Æsj, måtte ringe sjefen og si at jeg ikke klarte å komme til riktig tid i dag. Jeg er trøtt som en strømpe, utslitt mentalt, grønn og rødprikkete i trynet, psoriasisen min har blusset opp fra nesten levbart til ekkelt, og det klør så jeg blir gal. Jeg klarte ikke å skynde på og rekke barnehage og alt før jobb i dag. Jeg har ubehag i rygg og bekken, men siden jeg måtte snakke med en annen leder enn min nÆrmeste så la jeg all skylda på bekkenet. Jeg sa jeg kom ett par timer for sent fordi jeg måtte gå sakte, men nå har det fanden gått troll i ord. Har levert eldste i barnehage og endelig fått stelt meg og fått i meg en kopp kaffe, og er nå nødt til å reise meg å gå. Men så 'knepp', der plutselig må jeg gå som ei gammal krøkke... Au, jÆvla bekken. Og selv om tror at det er svÆrt uansvarlig av meg å gjøre noe annet enn å ligge i senga i dag, så kommer jeg altså nå til å dra på jobb. Fader, altså. Men jeg lover, i morgen den dag skal jeg kontakte lege og be om råd. Tenker at en sykmelding på noen dager og streng beskjed om hvile ikke er urealistisk av meg å forvente av legen nå. Hm. :/ (Tør ikke underskrive med nick på denna.) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143901816-flaut-dumt-og-snill-pike-syndrom-p%C3%A5-den-samvittighetsfulle-arbeidsnarkomanen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
2 hjertegull :) Skrevet 17. januar 2012 #2 Del Skrevet 17. januar 2012 Hihi, fryktelig trasig, og jeg føler meg deg, men du skriver så humoristisk at jeg må le litt God bedring! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143901816-flaut-dumt-og-snill-pike-syndrom-p%C3%A5-den-samvittighetsfulle-arbeidsnarkomanen/#findComment-143936915 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2012 #3 Del Skrevet 17. januar 2012 Lykke til! Det er ikke lett å bite i det sure sykmeldingseplet..jeg gikk litt for lenge selv i 100 %, og holdt på å gå rett i veggen. Har heldigvis en veldig real lege, som ga meg 50 % sykmelding på flekken, men det er jo helt umulig å jobbe halv stilling når man har et visst ansvar og føler man er den eneste som kan følge opp diverse ting.... Heldigvis ble det juleferie og avspaserng i tillegg, og nå er jeg i permisjon (inne og sniker a 3. trimester). Det er kanskje en klisje, men du er faktisk litt nødt til å passe på deg selv her, og er du ikke i form til å jobbe fullt, så er du ikke det - og det er arbeidsgivers problem å fordele oppgavene dine. Jeg har heldigvis en meget forståelsesfull sjef som er livredd for å miste meg, så jeg har fått god tilrettelegging. Dette skjer ikke SÅ mange ganger i livet, så prøv å aksepter at du har lov til å ikke være i form uten å få dårlig samvittighet! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143901816-flaut-dumt-og-snill-pike-syndrom-p%C3%A5-den-samvittighetsfulle-arbeidsnarkomanen/#findComment-143936927 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå