Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 17. januar 2012 #1 Del Skrevet 17. januar 2012 Her inne er man i uke 14 når man er 14 fullgåtte uker + dager og i appen er man i uke 15 når man er 14 fullgåtte uker + dager. Dette var likt før, men er ikke det lengre. Dette var det eneste stedet som opererte med at man var i uke 15 når man var 14 fullgåtte +.... Leger og jordmødre sier at man er i uke 14 når man er i uke 14. Har dere gått tilbake på det og regner som alle andre? Dette burde uansett være likt på begge plassene, enten så må det fikses i appen eller så må det fikses her inne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin Skrevet 17. januar 2012 #2 Del Skrevet 17. januar 2012 Heisann. Flott at du sier i fra. Jeg skal ta det videre. For ja, det burde jo helt klart samsvare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tatt på senga Skrevet 17. januar 2012 #3 Del Skrevet 17. januar 2012 Tror det er noe tull med tellinga, for nå har jeg vært veldig lenge i samme uke. Hvis jeg summerer uker gått + uker og dager igjen, blir hele svangerskapet kortere enn normale Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 17. januar 2012 Forfatter #4 Del Skrevet 17. januar 2012 Ja nå er det ihvertfall noe feil ja. Jeg har ukebegynnelse på søndag dvs at ejgf er 14+2. Dette sier min side nå: "Du befinner deg nå i uke 14, det er 26 uker og 0 dager igjen til din termin som er 17.07.2012." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå