Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Den varselknappen viser jo de samme varslene om og om igjen, hele dagen. Uansett om man trykker på å viser de varslene. Hvorfor ikke samkjøre de varslene litt? Istedet for at man får 20 varsler om at noen har svart på den ene tråden, hvorfor ikka bare en varsel i stedet, der det står at noen har svart på den tråden, feks..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143901801-misliker-den-varselknappen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann.

Hvis du går inn på varslene og trykker på "merk alle som lest" nederst på siden, forsvinner varslene dine. Det er dessverre ikke mulig å samle varslene mer.

Men er det noen varsler du ikke vil ha, kan du også gå inn på rediger profil og huke av for hvilke varsler du ikke vil ha opp.

Du skal få opp varslene om du følger anonymt også. Går ikke det hos deg?

Hei, Elin.

Jeg har prøvd å sjekke det opp litt sånn innimellom jobbeøkter i dag, men jeg finner ikke noe system på de varslene. Jeg har trykket på 'følge anonymt' både + og - 'motta varsling' og andre ganger ganger ikke anonymt. Tror jeg har prøvd de fleste alternativer. Noen ganger har jeg blitt satt opp til å følge tråden automatisk uten at jeg selv har valgt det. Noen ganger får jeg opp antall varslinger her på siden, andre ganger ikke.

Og nå fikk jeg til og med varsling på at noen hadde svart på en tråd jeg aldri har sett og som er blitt opprettet uten at jeg har vært online.

Så jeg skjønner ikke bæret, mildt sagt. :)

Hilsen anonymt svar #2

Ps.: Jeg skjønte nå hvorfor jeg fikk opp varsler på innlegg jeg ikke har vært på. Viser seg at jeg har trykket av på å følge en hel tråd. :) Men jeg skjønner fortsatt ikke hva som utgjør forskjellen på de andre valgene med å motta varsler osv. Jeg skal følge med litt i dag også, og se om jeg ser et mønster.

:)

Annonse

:)

Nå i dag har det sett ut til at jeg har fått nytt varsel på alle de jeg har trykket 'følge' på, uansett hvilke alternativer jeg har valgt. Jeg har trykket av litt mer systematisk i dag for å sjekke det ut, og mens det i går ikke så ut til å komme varsler på alle, så kan det se ut som om det gjør det i dag. Og jeg mente forresten over her at jeg hadde trykket på for å følge et helt 'emne', ikke en 'tråd'.

Men du Elin, jeg gikk inn på profilen min og mine lagrede varsler og der står det at innlegg er lagt inn f.eks.: Sent i dag kl 12.04. Dere mener ikke tilfeldigvis at den ble: Sendt i dag kl 12.04? Hm? :)

Og jeg mente forresten over her at jeg hadde trykket på for å følge et helt 'emne', ikke en 'tråd'.

-> Mener ikke verken 'emne' eller 'tråd', men: 'forum'. F.eks. 'følge dette forumet' anonymforumet blant annet. Eller '2. trimester'. Herlighet, jeg blir sliten av dette... Pust, pes... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...