Anonym bruker Skrevet 16. januar 2012 #1 Skrevet 16. januar 2012 Ville dere solgt en fin og god sofa til 12000 fra living og byttet den inn i en ektorp sofa med sjeselong? Vil jeg angre?? hjelp meg!!
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2012 #2 Skrevet 16. januar 2012 Er fornøyd med ektorp. Hva er feil med den du har? Ikke sikkert du får nok for dn du har til å kjøpe ektorp? Salg på ektorp frem til og med i morgen. Tre seter med sjeselong.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2012 #3 Skrevet 16. januar 2012 Er fornøyd med ektorp. Hva er feil med den du har? Ikke sikkert du får nok for dn du har til å kjøpe ektorp? Salg på ektorp frem til og med i morgen. Tre seter med sjeselong. Er ikke noe galt med den jeg har egentlig. Den er kjempe fin. heter classic living. Får 6000 får den som er halv pris.. Men synst jo den sofaen jeg har ser mer "ekslusiv" ut en ektorpen da egentlig. Så er redd for at jeg vil angre.. Men liker ektorpen og så tar den litt mindre plass :/.. Klarer ikke og bestemme meg :/
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2012 #4 Skrevet 16. januar 2012 Er fornøyd med ektorp. Hva er feil med den du har? Ikke sikkert du får nok for dn du har til å kjøpe ektorp? Salg på ektorp frem til og med i morgen. Tre seter med sjeselong. Er ikke noe galt med den jeg har egentlig. Den er kjempe fin. heter classic living. Får 6000 får den som er halv pris.. Men synst jo den sofaen jeg har ser mer "ekslusiv" ut en ektorpen da egentlig. Så er redd for at jeg vil angre.. Men liker ektorpen og så tar den litt mindre plass :/.. Klarer ikke og bestemme meg :/ Blir ikke akutelt med tre seter. Skal ha den med sjeselong..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå