Gjest eelis+kian ♥ Skrevet 16. januar 2012 #1 Skrevet 16. januar 2012 http://www.tv2.no/nyheter/innenriks/vil-ha-8000-ekstra-foerskolelaerere-men-barnehagetopp-tviler-3684676.html Selvfølgelig må jeg få skryte litt :-) Min gutt er han litt mørke, han som lukker døra helt på slutten (Han er så søt!!). Skal tro det var stemning i stua når vi så det, hehe ;-)
PeppaPig Skrevet 16. januar 2012 #2 Skrevet 16. januar 2012 ååååå så søt han var! Kjente han seg selv igjen eller? Kan tenke meg at det var stor stas å se han på tv Er det han som også sitter på armen til "tanta" helt i begynnelsen?
Gjest Kira 1 + 1 underveis ♥ Skrevet 16. januar 2012 #3 Skrevet 16. januar 2012 Hehe, så utrolig søt han er:)
Gjest eelis+kian ♥ Skrevet 16. januar 2012 #5 Skrevet 16. januar 2012 ååååå så søt han var! Kjente han seg selv igjen eller? Kan tenke meg at det var stor stas å se han på tv Er det han som også sitter på armen til "tanta" helt i begynnelsen? Det var han som satt på armen til hun som ble intervjuet :-) Han kjente seg igjen, han sa "Se mamma, det e Kiiian!!" og syntes det var fryktelig morsomt å se alle barna han kjenner på tv. Jeg satte det på opptak, så vi rakk å se det et par ganger før leggetid, hehe ;-) Jeg er superstolt!
PeppaPig Skrevet 16. januar 2012 #6 Skrevet 16. januar 2012 hahaha så kult at han kjente seg igjen! Han vil helt sikkert se seg selv på tv flere ganger Skjønner godt at du er stolt - det hadde jeg også vært!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå