Anonym bruker Skrevet 16. januar 2012 #1 Skrevet 16. januar 2012 Trenger ikke å være i Oslo, men ikke så altfor langt unna... Kunne tenkt meg et koselig sted å bo. Hytte/ hotell? Peiskos? Ikke altfor dyrt..
RockMama Skrevet 16. januar 2012 #2 Skrevet 16. januar 2012 Sundvolden Hotel? 40 min utenfor Oslo. http://www.sundvolden.no/ Var der for noen helger tilbake med jobben til mannen, kjempeservice, fine rom, og overfylte frokost/lunsjbufeer. Vi hadde rom i den nyoppussede delen, veldig stilig - men hørte også at noen kolleger hadde suite i den "gamle" delen (trehus), og de hadde badekar og peis med ved Spa er det der også. Prise aner jeg ikke da, da dette var jobbtur. Kos dere!
Gurine Skrevet 17. januar 2012 #3 Skrevet 17. januar 2012 Hei. Det så fint ut der, men kanskje litt dyrt? Hvis noen har andre forslag til hva man kan finne på, så blir jeg glad for tips HI
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2012 #4 Skrevet 17. januar 2012 Holmsbu spa! Men det er sikkert ikke noe billigere, hvis det er det du er ute etter, men kanskje hvis dere skipper overnatting?
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2012 #5 Skrevet 17. januar 2012 Vi skal på holmsbu spa om noen uker. Vi bet 2990,- pr pers, men da vi "tid for hverandre pakken" og har oppgradert til suite. Dette er inkl alle måltider, inngang til spa og litt andre ting. Gå inn på www.holmsbuspa.no for mer info. Vi har vært der før og det er et utrolig stille og rolig hotell, men mye tid for å pleie parforholdet!!!!
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2012 #6 Skrevet 17. januar 2012 Vi skal på holmsbu spa om noen uker. Vi bet 2990,- pr pers, men da vi "tid for hverandre pakken" og har oppgradert til suite. Dette er inkl alle måltider, inngang til spa og litt andre ting. Gå inn på www.holmsbuspa.no for mer info. Vi har vært der før og det er et utrolig stille og rolig hotell, men mye tid for å pleie parforholdet!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå