Gå til innhold

Romantisk weekend for to i nærheten av Oslo... Kom med tips noen :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger ikke å være i Oslo, men ikke så altfor langt unna... Kunne tenkt meg et koselig sted å bo. Hytte/ hotell? Peiskos? Ikke altfor dyrt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sundvolden Hotel? 40 min utenfor Oslo. http://www.sundvolden.no/

Var der for noen helger tilbake med jobben til mannen, kjempeservice, fine rom, og overfylte frokost/lunsjbufeer.

Vi hadde rom i den nyoppussede delen, veldig stilig - men hørte også at noen kolleger hadde suite i den "gamle" delen (trehus), og de hadde badekar og peis med ved :)

Spa er det der også. Prise aner jeg ikke da, da dette var jobbtur.

Kos dere!

Skrevet

Hei. Det så fint ut der, men kanskje litt dyrt?

Hvis noen har andre forslag til hva man kan finne på, så blir jeg glad for tips ;)

HI

Skrevet

Holmsbu spa! Men det er sikkert ikke noe billigere, hvis det er det du er ute etter, men kanskje hvis dere skipper overnatting?

Skrevet

Vi skal på holmsbu spa om noen uker. Vi bet 2990,- pr pers, men da vi "tid for hverandre pakken" og har oppgradert til suite. Dette er inkl alle måltider, inngang til spa og litt andre ting. Gå inn på www.holmsbuspa.no for mer info.

Vi har vært der før og det er et utrolig stille og rolig hotell, men mye tid for å pleie parforholdet!!!!

Skrevet

Vi skal på holmsbu spa om noen uker. Vi bet 2990,- pr pers, men da vi "tid for hverandre pakken" og har oppgradert til suite. Dette er inkl alle måltider, inngang til spa og litt andre ting. Gå inn på www.holmsbuspa.no for mer info.

Vi har vært der før og det er et utrolig stille og rolig hotell, men mye tid for å pleie parforholdet!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...