Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg får opp at du føder 2-3 dager etter termin. Vanlig fødsel. Fin. Ikke så lang(5-10 t?). Kan det stemme at det starter med vannavgang? Tror ikke epidural, lystgass??

Vil du se igjen? Får vi en til? Evt når blir jeg gravid? Kjønn?

klemklem

hei kan du se på meg også.. skal på ultralyd på fredag hva kjønn ser du?? og ser alt bra ut.. og vil eg føde før termin?? er bekymret for dette for dagen etter terminen min stenger dei føden her eg bor og da er det 3 timer til nermeste sjukehus.. og eg hadde en rimelig kjapp fødsel sist så viss det blir likt denne gangen så føder eg i bilen.. er mitt 3 svangerskap og er født 1/4-85.. tusen hjertelig takk

Annonse

Magica

Jeg ser en gutt tilja, og det er innen to tre mnd du blir gravid, iallfall om dere prøver når dere skal er jeg sikker på d er klaff. Føler deg som veldig fruktbar menmannen din litt mindre ikke noe gale altså men bare at din kropp er veldig klar for å si d sånn...

Mine andre fødsler har gått fort 4 t og nr to 1,5 har født naturligbegge gangene, og vil gjerne d nå også. Og vannet har de måtte ta begge gangene... Men får du opp omdet er noe gale med meg siden jeg har så mye kynnere, mens smerter pluss at jeg er helt øm i livmortapoen?

Jeg hadde det sånn i uke 30. Trodde hun ville komme mye før tiden. Men hun kom 2 uker før termin :) men kan du ikke ringe føden da? det skader jo ikke å få en sjekk.

Skal se litt på deg nå, og se hva jeg får opp ;-)

Takk, er tredje gangen jeg ligger en hel kveld på sofaen, med vooonde kynnere. Tror ikke jeg skal føde akkurat no, men redd det utarter seg, og lurer på hvorfor det er sånn...

Annonse

Takk:)

Nei, mine kynnere har ikke hatt effekt;) Jeg gikk tom 10 dager over med 6.mann...hehe

Tenkte istad at du kan sjekke med jordmoren din evt sykehuset selvfølgelig. Får ikke opp at det er noe galt. Følg magefølelsen,du! Sjekk det opp:)

Takk:)

Nei, mine kynnere har ikke hatt effekt;) Jeg gikk tom 10 dager over med 6.mann...hehe

Tenkte istad at du kan sjekke med jordmoren din evt sykehuset selvfølgelig. Får ikke opp at det er noe galt. Følg magefølelsen,du! Sjekk det opp:)

Takk for svar magica:)

Jeg ser det litt an jeg, mest sqnnsynlig er jeg bare en overfølsom gravid dame;)

Jeg hadde det sånn i uke 30. Trodde hun ville komme mye før tiden. Men hun kom 2 uker før termin :) men kan du ikke ringe føden da? det skader jo ikke å få en sjekk.

Skal se litt på deg nå, og se hva jeg får opp ;-)

Takk, er tredje gangen jeg ligger en hel kveld på sofaen, med vooonde kynnere. Tror ikke jeg skal føde akkurat no, men redd det utarter seg, og lurer på hvorfor det er sånn...

Huff vet hvordan det er. Men tror du vil få bedre svar om du ringer føden altså, og kanskje be om en sjekk. Så slipper du vertfall å lure og engste deg.

Får opp at du føder før tiden, 3-4 uker før vil jeg si. Fødselen går fint, litt usikker på smertelindring, men tror du skal klare deg fint uten noe som helst. rundt 6 timer tror jeg fødselen vil vare. Men nå skal det sies at jeg ikke spår fødsel ofte, så ta det som en klype salt da ;-)

Om du orker, vil du se igjen på meg? sender deg en pm, så ser du hva du klarer.

hei kan du se på meg også.. skal på ultralyd på fredag hva kjønn ser du?? og ser alt bra ut.. og vil eg føde før termin?? er bekymret for dette for dagen etter terminen min stenger dei føden her eg bor og da er det 3 timer til nermeste sjukehus.. og eg hadde en rimelig kjapp fødsel sist så viss det blir likt denne gangen så føder eg i bilen.. er mitt 3 svangerskap og er født 1/4-85.. tusen hjertelig takk

er det noen som kan se??

Ok:) Du tror ikke jeg kan være gravid nå??;)

Jeg trodde du skulle vært gravid til jul jeg hehe... ,men siden du ikke sa noe om d så trodde eg ikke d nei, men iaåfall må du være veldig nygravid?

Hadde du stikkninger oppi der under dine kynnere?

Hei så morsomt at du "ser" og spår oss jenter. De fleste av oss vil vel vite om vi er gravid, kjønn eller om når vi skal føder. Jeg er veldig spent på om når jeg kan forvente fødsel denne gang. Har gått over 10 dager to ganger før, og krysser alt jeg har for at jeg skal slippe det denne gangen. Termin 13.mai Ser du noe dato på meg før den tid :-) F. 090774

Endret av Liten skatt i mage <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...